ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شمسایی: خبر بزرگ مرا چشم زد!


سرمربی ـ بازیکن تیم فوتسال تأسیسات گفت: از شکست مقابل میثاق واقعا ناراحتم؛ چراکه پیروزی رقبا باعث شده شرایط خطرناکی ما را تهدید کند.

خبرگزاری فارس: وحید شمسایی سرمربی ـ بازیکن تیم فوتسال تأسیسات درخصوص مصدومیتش در دیدار مقابل میثاق اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. فکر می‌کنم خبر دعوتم به تیم منتخب جهان علاوه بر آنکه خبر بزرگی بود باعث شد که مرا هم چشم بزنند. امیدوارم مسئله خاصی نباشد.

وی درمورد شکست دوباره مقابل خوراکچی خاطرنشان کرد: در فوتبال برد و باخت وجود دارد. همان‌طور که من بارها خوراکچی را شکست دادم، حالا در این فصل دو بار در مقابل او شکست خوردم، البته نمی‌دانم چه اتفاقی در زمین مسابقه رخ می‌دهد. ما باید با فاصله زیاد به پیروزی می‌رسیدم، اما توپ‌های‌مان یکی بعد از دیگری به گل تبدیل نشد. در سه بازی اخیر حداقل 20 موقعیت بالای 90 درصد را از دست داده‌ایم. واقعاً علت آن را نمی‌دانم. نمی‌دانم به خاطر بدشانسی است، یا خرافاتی‌ شده‌ام، اما واقعاً ناراحتم.

سرمربی ـ بازیکن تأسیسات تأکید کرد: به هر حال در این بازی شکست خوردیم و جای توجیه هم وجود ندارد. با توجه به پیروزی رقبای‌مان، خطر به بیخ گوش‌مان نزدیک شد و در واقع از ما رد هم شده است؛ چراکه ما هفته بعد استراحت داریم و رقبا به میدان خواهند رفت. به هر حال امیدوارم این شرایط در ادامه راه بهتر باشد.

شمسایی درمورد اینکه خوراکچی اعلام کرده تأسیسات به شمسایی متکی است، گفت: به هیچ عنوان این مسئله را قبول ندارم؛ چراکه ما حداقل 10 بازیکن خوب داریم. بهترین بازیکن آسیا در تیم ما هستند، اصغر حسن‌زاده، محمد کشاورز، مصطفی نظری، محمدرضا سنگ‌سفیدی، قدرت بهادری، ابوالقاسم عروجی هرکدام شان یک تیم را می‌توانند رهبری کنند، اما به هر حال این اتفاق در تیم ما افتاده و فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود که واقعاً دلیل آن را نمی‌دانم و امیدوارم در ادامه لیگ با این مشکل روبه‌رو نشویم.


ویدیو مرتبط :
تست بنچمارک اکسپریا زد 5، زد 3+، زد 2، زد 1 و زد سونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژوزه نام بازیکنان بزرگ را از لیست پرسپولیس خط زد



برای دیدار مقابل داماش

ژوزه نام بازیکنان بزرگ را از لیست پرسپولیس خط زد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی عجیب نام بازیکنان بزرگ این تیم را از لیست اصلی برای دیدار مقابل داماش خط زد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف داماش گیلان می‌رود.

از همین‌رو پس از تمرین امروز ژوزه در اقدامی عجیب نام مهدوی‌کیا، بنگر، معدنچی، نوری، کاظمیان، علی عسگر و عابدزاده را از لیست پرسپولیس خط زد.

ژوزه نام بازیکنان جوانی مانند قدمی، سیف‌اللهی و بازیکن جدید این تیم به نام نقی‌زاده را در لیست پرسپولیس قرار داد.

وی دستور داد 19 بازیکن برای دیدار مقابل داماش فردا صبح عازم رشت شوند.

ژوزه در تمرینات چند روز گذشته قرمز‌پوشان به بازیکنان قول داده بود بهترین بازیکنان جوان تمرینات 12 روز گذشته را در بازی‌های اصلی به میدان خواهد فرستاد./فارس