ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شمسایی جایزه‌اش را به پروین داد


سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی که از سوی کانون مربیان فوتبال ایران به‌عنوان بهترین مربی فوتسال سال انتخاب شد، جایزه خود را به پیشکسوت پرسپولیس تقدیم کرد.

خبرگزاری تسنیم: مراسم معرفی بهترین مربیان سال فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) از سوی کانون مربیان فوتبال ایران در سالن همایش‌های شهرداری منطقه 9 تهران برگزار شد. حواشی این مراسم در زیر می‌آید:

* در این مراسم علی پروین، علیرضا اسدی، مجید جلالی، بهمن فروتن، بیژن ذوالفقارنسب، محمود شیعی، عزیزالله محمدی، حمید درخشان و ... حضور داشتند.

*علیرضا مرزبان که به‌دلیل سفر به خارج از کشور در مراسم حضور نداشت و به‌عنوان بهترین مربی لیگ دسته اول انتخاب شد، پیامی تصویری ارسال کرده بود که برای حضار پخش شد.

* در این مراسم از فرزانه توسلی و فرشته کریمی، بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان که جزو کاندیداهای بهترین‌های فوتسال جهان بودند، تقدیر ویژه به عمل آمد.

* وحید شمسایی که بهترین مربی سال فوتسال شد، جایزه خود را به علی پروین اهدا کرد و پس از روبوسی با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که «من جایزه‌ام را به سلطان فوتبال ایران تقدیم می‌کنم».

* پرویز مظلومی از وحید شمسایی که جایزه‌اش را به علی پروین تقدیم کرده بود، تمجید کرد و حرکت او را قهرمانانه دانست.


ویدیو مرتبط :
اینم جایزه ی آجی پروین !!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروین پس از دریافت ستاره طلایی آسیا:جایزه رو به هیشکی نمی دم ؛ حاج خانوم جاش رو تو خونه آماده کرده



ستاره طلایی آسیا,جایزه پروین در آسیا,ستاره طلایی آسیا علی پروین

بلاتر و شیخ سلمان ستاره طلایی آسیا را بر سینه علی پروین نشاندند/ جایزه رو به هیشکی نمی دم ؛ حاج خانوم جاش رو تو خونه آماده کرده

ستاره طلایی فوتبال آسیا برای یک عمر تلاش فوتبالی بر سینه علی پروین نشست.

به گزارش خبرآنلاین  ؛ در حاشیه کنگره سالانه afc علی پروین یکی از 3 نفری بود که جایزه ستاره طلایی یک عمر تلاش فوتبالی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفت.

در این مراسم برای هر یک از مهمانان ، ابتدا آنونسی پخش می شد. دو نفر دیگر که از بنگلادش و عراق بودند تنها برای لحظاتی روی سن بودند اما تنها فیلم افتخارات علی پروین برای حضورهایش در المپیک ، جام جهانی ، قهرمانی های متوالی در آسیا و افتخارات ملی سبب شد تا او حسابی روی سن باشد و شیخ سلمان و بلاتر هم روی سن خیلی با او گرم بگیرند.

پروین بعد از این مراسم به خبرنگاران گفت:« آقاجون این نشون واسه خودمه و به هیشکی هدیش نمی کنم. گفتم به حاج خانوم ، اونا هم با ممد و دخترا جای نشون رو تو یکی از بوفه های خونه لواسون آمده کردن ، صاف می برم می گذارمش همون جا!»

پروین درباره ترس از پرواز و مسیر برگشت هم گفت:« دیگه کاری نمی شه کرد. اومدیم ، حالا باید هر طوری هست برگردیم. گفتم بلیتم رو عوض کنن تا مثل آقا کفاشیان از مسیر ایران ایر برگردیم. »/خبرآنلاین