ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شما خبرنگاران که نوشته‌اید سرمربی اخراج شد پولش را بدهید!!



جر و بحث رویانیان با نمایندگان رسانه‌ها

شما خبرنگاران که نوشته‌اید سرمربی اخراج شد پولش را بدهید!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جدال لفظی با خبرنگاران گفت: انصاف داشته باشید مصالح کشور و باشگاه در میان است و ما ژوزه را اخراج نکرده‌ایم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس،‌محمد رویانیان پس از گفت‌وگو با رسانه‌ها به یکباره، دوباره نزد خبرنگاران بازگشت و با حالتی عصبانی خطاب به خبرنگاران گفت: لطفا انصاف داشته باشید مصالح کشور و باشگاه در پیش است. چرا نوشته‌اید ژوزه اخراج شده‌ است؟ وقتی چنین چیزی می‌نویسید باید تبعات آن را هم قبول کنید. اخراج کردن یک مربی تبعات دارد. شما که نوشته‌اید اخراج شد حالا هم پولش را بدهید.

وی ادامه داد: من گفته‌ام در 72 ساعت آینده در مورد ژوزه تصمیم گیری می‌کنم حتی ممکن است او به پرسپولیس برگردد. کمیته فنی از او رضایت ندارد و ژوزه امتیازات لازم را نگرفته اما تصمیم گیری در مورد این مربی را به من واگذار کرده است.

مدیر عامل پرسپولیس که ناراحت و عصبانی بود،‌ در پاسخ به اینکه ژوزه تمام پولش را می‌خواهد گفت: شما خبرنگاران به او کمک می کنید که او تمام پولش را بگیرد. شما ما را تحت فشار قرار می‌دهید در حالی که من این فرصت را دارم که با ژوزه بنشینم و تفاهم کنم. من باید مسائل را سبک و سنگین کنم و بعد تصمیم بگیرم. در حال حاضر گفته‌ام گل‌محمدی تیم را تمرین دهد و پروین هم نظارت کند تا خللی بر تیم وارد نشود. اما شما نوشته‌اید ژوزه عزل شد و گل محمدی سرمربی پرسپولیس است. برای شما متاسفم کم لطفی کردید. شاید ما با ژوزه توافق کنیم اما شما نمی‌گذارید این اتفاق بیفتد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
حجاب در ایران..!! نوشته هامو بخونید.. نظر بدهید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی نروژی الاهلی اخراج شد



 

 

سرمربی نروژی الاهلی اخراج شد

 

سرمربی نروژی الاهلی اخراج شد

مسئولان الاهلی عربستان سرمربی نروژی خود را به دلیل كسب نتایج ضعیف اخراج كردند.

تیم فوتبال الاهلی عربستان با برد یك بر صفر برابر الهضم فصل جدید را آغاز كرد و در 2 بازی بعدی شكست خورد. آنها 4 بر 3 به الاتفاق باختند و 2 بر یك هم بازی را به فتاح واگذار كردند.

در پی كسب نتایج ضعیف مسئولان باشگاه حكم اخراج تروند سولید را صادر كرده و مسئولیت هدایت تیم را به طور موقت به خالد بدرا، كمك مربی تیم ملی عربستان واگذار كردند اگر چه الاهلی با این مربی نیز شب گذشته با نتیجه 2 بر یك مقابل نجران بازنده شد.