ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شكوری:هواداران پرسپولیس دربی را می‌خواهند



 

 

 

شكوری:هواداران پرسپولیس دربی را می‌خواهند

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جمعه باید مقابل تیمی بازی کنیم که بازیکنان خوبی را در اختیار دارد، اما هواداران تیم ما پیروزی در دربی را می‌خواهند.

ابراهیم شکوری در خصوص بازی مقابل ذوب آهن و تساوی 2 بر 2 اظهار داشت: همه مردم و کارشناسان دیدند که حق با چه تیمی بود تا به سه امتیاز بازی برسد، خیلی دوست دارم نظرات را در مورد بازی با ذوب آهن بشنوم و ببینم.

وی افزود: بالای 10 موقعیت داشتیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد و یا به دروازه‌بان حریف می‌خورد، اما آنها 2 توپ آوردند و وارد دروازه ما کردند.

شکوی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس مقابل ذوب آهن نمره قبولی گرفت. ما مقابل بهترین تیم آسیا در زمین خودش هر کاری می خواستیم، انجام دادیم. حتی آنها در دقایقی از جریان بازی به فکر وقت کشی بودند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم باید در کنار بازی زیبا به گل‌زنی‌های بیشتر هم فکر کنیم. من فقط از این حسرت می‌خورم که چرا توپ‌های بازیکنان خلاق ما مثل علی کریمی به گل تبدیل نمی شد چون آنها در برخی از صحنه‌ها فراتر از فوتبال ایران بازی می کردند و باید به این بچه‌ها خسته نباشید بگویم. به طور کلی بدشانس بودیم.

مدافع پرسپولیس در مورد انتقادها از خط دفاعی این تیم نیز گفت: من حرف خودم را زدم، بدشانسی هم بعضی اوقات جزء فوتبال است. جناح چپ پرسپولیس هم در این بازی مشکلی نداشت، ما در نیمه اول از جناح راست حریف و چپ خودمان همه کار کردیم؛ در خیلی از بازی‌های ذوب آهن حسینی به خط مهاجمان ذوب آهن اضافه می‌شد و گل می‌زد اما در این بازی ما اجازه ندادیم وی دست به این کار بزند.

وی در خصوص دربی هفتاد و یکم نیز گفت: هواداران از ما برد می‌خواهند، پس ما هم وظیفه داریم مقابل حریف سنتی خود بازی خوبی را ارائه دهیم. من در طول مدتی که در پرسپولیس بودم در یک دربی حضور داشته‌ام و در آن بازی به پیروزی رسیدیم، حالا هم دوست دارم در دومین دربی که به میدان می‌روم پیروزی را جشن بگیریم. البته برای حریف هم احترام خاصی قائل هستم و می‌دانم آنها بازیکنان خوب و خطرناکی دارند اما ما هم بازیکنانی داریم که همه خوب و آماده هستند و دوست دارند بعد از چند ناکامی در دربی این بار پیروز باشند.


ویدیو مرتبط :
کلیپ شادی هواداران در دربی 79 پرسپولیس - استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

القاب عجیب هواداران پرسپولیس برای درخشان پس از برد در دربی



اخبار,اخبارورزشی, پرسپولیس


 اخبار ورزشی  - از تانک تا آسانسور!
القاب عجیب هواداران پرسپولیس برای درخشان پس از برد در دربی

 واکنش هواداران پرسپولیس به درخواست سرمربی‌شان، مثبت نبوده و اغلب با لحنی طنزآمیز با آن برخورد کرده‌اند.

خوش‌بین‌ترین هوادار پرسپولیس هم با تردید به کسب امتیاز سرخپوشان از دربی 79 نگاه می‌کرد. اما حمید درخشان توانست تیم پرمهره امیر قلعه‌نویی را شکست دهد و به مربی محبوب سکوهای سرخ تبدیل شود.

حالا او از هواداران پرسپولیس توقع حمایت دارد. سرمربی سرخپوشان در ازای شکست رقیب دیرینه از طرفداران این تیم "لقب" می‌خواهد. چیزی مانند سلطان، ژنرال، جادوگر و شهریار.

هر چند او در دوران بازی به "حمید آتیش پاره" معروف بود اما درخشان لقبی جدید در کسوت مربیگری می‌خواهد. جالب این که واکنش پرسپولیسی‌ها به این موضوع مثبت نبوده و اغلب با لحنی طنزآمیز با آن برخورد کرده‌اند.

* حمید دربی
عده کم‌تعدادی هم بودند که به درخواست سرمربی تیم‌شان پاسخ داده و البته ساده‌ترین لقب را برای او برگزیدند. "حمید دربی" مناسب‌ترین لقب به زعم این تعداد از هواداران پرسپولیسی بوده است.

همچنین "درخشان، درخشان، قاتل آبی‌پوشان" شعار دیگری بود که برای مربی پیروز دربی 79 انتخاب شده است.

* حمید چاه‌کن!
این شعار را می‌توان از دو جنبه بررسی کرد. اگر بدبینانه به موضوع نگاه کنیم منظور این هوادار، نحوه حضور درخشان به جای علی دایی و فراهم کردن موجبات اخراج شهریار بوده است.

اما از سویی دیگر می‌توان این لقب را به تغییر تاکتیک او در نیمه دوم دربی و آچمز کردن قلعه‌نویی ارتباط داد.

* تانک، بولدوزر
این طرفدار پرسپولیس به قدری خوشحال بود که با دیدی کاملا "فان" به درخواست درخشان پاسخ داده بود. او اعتقاد داشت که سلطان، جادوگر، موشک، شهریار و هلی‌کوپتر در پرسپولیس حضور داشته‌اند و باید برای مورد خطاب قرار دادن سرمربی فعلی این تیم از نام‌هایی مانند تانک و بولدوزر استفاده کرد!

* القاب منفی
تعدادی از مخاطبان هم که می‌شد اکثر آنها را استقلالی دانست با القابی منفی و بعضا توهین‌آمیز خشم خود را از این مسئله نشان دادند.

لقبی که اشاره به خساست درخشان و صادق نبودن او داشت از جمله کامنت‌های نامناسب بودند. دیگری با لقب "آسانسور دسته یک" نتایج ضعیف سرمربی پرسپولیس در تیم‌های شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و داماش را به سخره گرفته بود.

فرد بعدی با اشاره به جراحی‌های زیبایی درخشان، لقبی برای او ساخته بود که البته قابل نوشتن نیست.

به هر حال حمید درخشان می‌خواهد با لقبی ماندگار، نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ثبت کند. شاید اگر دربی 80 در جام‌حذفی اتفاق بیفتد و او باز هم برنده از زمین خارج شود، بتواند این هدیه را از هواداران پرسپولیس دریافت کند.


  اخبار ورزشی  - جام نیوز