ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شكست و پیروزی حریفان ایران مقابل چین و سوریه



 

 

شكست و پیروزی حریفان ایران مقابل چین و سوریه

 

دیدارهای تدارکاتی آسیایی

شكست و پیروزی حریفان ایران مقابل چین و سوریه

تیم ملی فوتبال چین در دیداری دوستانه مقابل عراق به برتری رسید.

تیم‌های ملی فوتبال آسیایی که خود را برای حضور در جام ملت‌های قاره کهن آماده می‌کنند، در فاصله 4 روز مانده به آغاز این رقابت‌ها شب گذشته در دیدارهایی تدرکاتی به مصاف هم رفتند.

در یکی از مسابقات شب گذشته و در ورزشگاه 15 هزار نفری گرند حمد دوحه قطر، تیم‌ ملی چین موفق شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل عراق، حریف ایران در جام ملت‌های آسیا به برتری برسد.

هائو جان‌مین در دقیقه 4، پن هان پنگ در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی و لی ژوپنگ در دقیقه 76 برای چین گلزنی کردند. یونس محمود، مهاجم زهردار عراق، هر 2 گل این تیم را در دقایق 44 و 50 به ثمر رساند.

عراق در جام ملت‌های آسیا علاوه بر ایران با تیم‌های کره‌شمالی و امارات هم‌گروه است و در نخستین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف ایران می‌رود.

در دیگر دیدار دوستانه شب گذشته تیم‌های ازبکستان و اردن در ورزشگاه الشارجه امارات به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

جسور حسنوف در دقیقه 70 و اولیم ناوکاروف در دقیقه 77 برای ازبکستان و عامر دیب در دقیقه 32 و عدی الصافی در دقیقه 75 برای اردن گلزنی کردند.

تیم ملی امارات، دیگر حریف ایران در جام ملت‌‌های آسیا در ورزشگاه خلیفه بن زائد امارات به مصاف سوریه رفت که در پایان موفق شد با 2 گل میهمان خود را بدرقه کند. سعید سالم در دقیقه 63 و تیاب آوانا در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز شب گذشته در ورزشگاه السد قطر با آنگولا دیدار کرد که با گل دقایق پایانی نکونام از سد حریف خود گذشت.


ویدیو مرتبط :
اعزام90هزار نیرو به سوریه توسط(ایران-روسیه-چین)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكست تیم بانوان ایران مقابل چین



 

 

شكست تیم بانوان ایران مقابل چین

 

تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین روز از مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا مقابل چین شکست خورد.

 

فارس - تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین روز از مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی زنان آسیا شب گذشته مقابل تیم چین به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست را پذیرا شد.

 

ملی‌پوشان امروز (دوشنبه) در ادامه مسابقات ساعت 18 به وقت محلی با کره‌جنوبی دیدار خواهند کرد و در صورت شکست مقابل این تیم، چهارشنبه برای کسب مقام پنجم تا هشتمی به میدان خواهند رفت.

 

تیم ملی ایران در این مسابقات تاکنون یک پیروزی مقابل اندونزی و 2 شکست مقابل تیم‌های تایوان و چین کسب کرده است.

 

در دیگر دیدارهای این رقابت‌ها برای کسب مقام اول تا هشتمی، ژاپن 3 بر صفر از سد ویتنام گذشت، کره‌جنوبی با نتیجه 3 بر یک مقابل تایلند به برتری رسید و میزبان با همین نتیجه بر کره‌شمالی غلبه کرد./عصرایران