ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شقیری، شاید در لیورپول


احتمال دارد بازیکن سوئیسی تیم فوتبال بایرن مونیخ به جای ایتالیا رهسپار تیمی از لیگ برتر انگلیس شود.

خبرگزاری فارس: براساس گزارش مطبوعات بریتانیا، باشگاه لیورپول در چند روز گذشته قدم‌های جدی برای رسیدن به شردان شقیری برداشته است.

این گزارش‌ها حاکیست احتمال دارد در ماه میلادی جاری به آنفیلدی‌ها پاسخ مثبت داده و راهی این تیم شود.

در شرایط کنونی همچنین از کالچو ایتالیا تیم‌های یوونتوس و اینترمیلان نیز خواهان به خدمت‌گیری این هافبک هجومی هستند.

گفته می‌شود شقیری آینده‌ای را برای خودش نزد بایرن نمی‌بیند و خواهان ترک این تیم  است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شقیری: بایرن پیشنهاد لیورپول را رد کرد


هافبک تهاجمی سرخپوشان مونیخ فاش کرد بایرنی‌ها پیش از شروع جام جهانی ۲۰۱۴ پیشنهاد لیورپول را برای جذب وی رد کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: از زمانی که ژردان شقیری در سال ۲۰۱۲ از تیم اف‌سی بازل سوئیس به بایرن مونیخ ملحق شد، تا کنون با این تیم دو قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو عنوان قهرمانی در جام حذفی آلمان را تجربه کرده است. این هافبک ۲۲ ساله در بایرن پشت بازیکنان سرشناسی همچون آرین روبن و فرانک ریبری مانده است و در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ شایعه جدایی او از مونیخی‌ها و حضور احتمالی‌‌اش در تیم‌های رم و یوونتوس مطرح شد.

شقیری در آستانه دیدار دوشنبه تیم ملی فوتبال سوئیس مقابل انگلیس در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ با حضور در کنفرانس خبری گفت: انتظارم این است که انگلیس با بازیکنان جوان زیادی که خیلی سرشناس هم نیستند به مصاف ما بیاید. آنها به دنبال این هستند تا ناکامی خود در جام جهانی را در این رقابت‌ها جبران کنند. شاگردان روی هاجسون به دنبال پیروزی مقابل سوئیس خواهند بود ولی ما هم بازی عادی خود را انجام می‌دهیم و به دنبال پیروزی خواهیم بود.

وی همچنین عنوان کرد: لیورپول پیش از شروع جام جهانی پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتنم را داده بود ولی مسئولان بایرن با پافشاری برای حفظ من گفتند که تو را نمی‌فروشیم. قرارداد من با بایرن تا سال ۲۰۱۶ است و احتمال اینکه قراردادم را با این تیم تمدید کنم، وجود دارد. به هر حال تصمیم نهایی در این خصوص را در تعطیلات زمستانی خواهم گرفت.