ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شعار علیه پرسپولیس و مهار«جیمی‌جامپ»


با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هواداران استقلال علیه پرسپولیس شعار «یه افتخار تو آسیا، حسرت پرسپولیسی‌ها» سر دادند.

خبرگزاری تسنیم: هواداران تیم فوتبال استقلال علیه پرسپولیس شعار سر دادند.

یم‌های استقلال - ذوب‌آهن  از هفته بیست و پنجم لیگ برتر ساعت 19 امروز جمعه در حالی به مصاف هم رفتند که ابتدای بازی 5 هزار نفر حضور داشتند اما رفته رفته به تعداد آنها افزوده شد و اکنون حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

* با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هواداران استقلال علیه پرسپولیس شعار «یه افتخار تو آسیا، حسرت پرسپولیسی‌ها» سر دادند.

* در اواسط نیمه اول از سوی برخی از تماشاگران نارنجک پرتاب شد.

* در حالی که 10 دقیقه به پایان نیمه نخست باقی مانده بود یک نفر از میان تماشاگران به وسط زمین آمد و باعث شد که بازی برای لحظاتی متوقف شود. این شخص که روی پیراهنش نوشته شده بود «من همانم جوابم چه شد؟» با سرعت عجیبی در وسط زمین می‌دوید تا آن را به همه بازیکنان نشان دهد. نکته قابل توجه اینکه افرادی که به دنبال این شخص بودند نمی‌توانستند او را بگیرند که این مسئله باعث خنده تماشاگران شده بود. میلاد فخر‌الدینی این شخص را گرفت تا آسیبی به او نرسد.

* در حالی بازی در جریان بود بارش باران آغاز شد و بسیاری از هواداران به زیر سکو پناه بردند.


ویدیو مرتبط :
تازه ترین جیمی جامپ ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شعار جدید استقلالی ها علیه پرسپولیس پس از اتفاقات انزلی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

استقلالی ها در روز بازی با سپاهان با شعار جدیدشان علیه تیم رقیب به استقبال دربی روز جمعه رفتند.

به گزارش  جام نیـوز، حرف و حدیث‌هایی که طی روزهای اخیر توسط رقبای پرسپولیس اوج گرفته و به خصوص دیروز در انزلی از سوی برخی از ملوانی‌ها مطرح شد، روز گذشته هم در ورزشگاه آزادی به نوع دیگری به گوش رسید.

اتهاماتی که علیه پرسپولیس مطرح می‌شود و فوتبال ایران را به تلاش برای قهرمان شدن سرخپوشان متهم می‌کنند به شعار اصلی هواداران استقلال در بازی با سپاهان تبدیل شده است.

استقلالی‌ها در جریان بازی با سپاهان یک شعار جدید ابداع کردند که به دفعات در ورزشگاه آزادی شنیده می‌شد. آبی‌ها شعار می‌دادند "یه دستایی تو کاره، پرسپولیس جام بیاره".

آنها با این شعار به استقبال دربی جمعه رفتند. دربی حساسی که به احتمال زیاد، داوری آن حرف و حدیث‌های فراوانی را به همراه خواهد داشت.

قطعا مصاحبه های جنجالی و تحریک آمیز پژمان نوری و مازیار زارع پس از جریان دیدار پرسپولیس و ملوان در انزلی در ساختن چنین شعارهایی بی تاثیر نبوده است.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز