ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شعار عجیب و غریب تماشاگران نفت


هواداران اندکی برای تماشای دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجد‌سلیمان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نفت مسجد‌سلیمان در چارچوب هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. این در حالی است که تاکنون تنها حدود 500 هوادار برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر شده‌اند.

*حدود 100 هوادار تیم نفت هم در ورزشگاه حاضر هستند که شعارهای عجیب و غریبی در خصوص هوای خوزستان سر دادند.

*سرمای شدیدی در ورزشگاه آزادی وجود دارد تا جایی که برخی از هواداران با پتو در ورزشگاه حاضر شده‌اند. سرمای آزادی باعث شده بود که هواداران در قسمتی بنشینند که آفتاب در آنجا حضور دارد.

*تماشاگران استقلال تک تک بازیکنان آبی‌پوش را مورد تشویق خود قرار دادند. در این بین سهم امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده از سایر بازیکنان بیشتر بود. پس از تشویق هواداران بازیکنان استقلال به سمت آنها رفتند. بازیکنان دو تیم ساعت 16.30 دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شدند.

*ترکیب تیم فوتبال نفت مسجد‌سلیمان به شرح زیر است:

گیورگی گیورگنف، سید‌جلال عبدی، سعید سالار‌زاده، حامد محمودی، محمود تیغ‌نورد، حمید بوحمدان، رضا درویشی، حمزه حدادی، دوس‌سانتوز کارلوس، الکساندر پاشنکو، کیوان امرایی.


ویدیو مرتبط :
آتش‌بازی عجیب‌ و غریب تماشاگران در لیگ فوتبال هلند | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این حمل و نقل های عجیب و غریب!