ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شعار جالب هواداران پرسپولیس


هواداران پرسپولیس شعار جالبی را در حمایت از سرمربی و مدیرعامل این باشگاه سر دادند.

تسنیم: هواداران پرسپولیس شعار جالبی را در حمایت از سرمربی و مدیرعامل این باشگاه سر دادند.

 پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس و در حالی که رحیمی قصد خروج از ورزشگاه درفشی‌فر را داشت لیدرهای پرسپولیس با شعار «رحیمی - دایی، پرسپولیس رویایی» از سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حمایت کردند.

رحیمی هنگامی که قصد خروج از ورزشگاه را داشت اعلام کرد که قصد مصاحبه ندارد و ترجیح می‌دهد سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم صحبت کند.


ویدیو مرتبط :
شعار مخصوص هواداران پرسپولیس-بچگیات یادت نره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش درخشان به شعار جالب هواداران در تمرین پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی تیم پرسپولیس

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «خیلی خوب است در مقاطع مختلف زمانی اسم این بزرگان در درفشی فر شنیده شود تا بازیکنان بدانند جای چه نفراتی را پر کرده اند.»

ه گزارش جام نیوز، هواداران پرسپولیس روز گذشته سراغ تشویق ستاره‌های اسبق باشگاه پرسپولیس از رحیم یوسفی گرفته تا احمدرضا عابدزاده، مهدوی‌كیا، كریمی، دایی، گل‌محمدی، پیوس، محمدخانی، بهزادی، كاشانی، ایرانپاك و ... رفتند كه در میان این نام‌ها، درخشان به عنوان یكی از ستاره‌های اسبق مورد تشویق قرار گرفت! تماشاگران پرسپولیس سپس چند شعار اساسی سر دادند. مثلاً گفتند "اگر تقصیر ما بود، ببخشید، ببخشید" یا "توی زمین بمیرید ولی نتیجه بگیرید" و البته "بازی با پدیده‌‌؛ یا مُردن یا بُردن".

 درخشان درباره شعارهای هواداران در تمرین روز شنبه پرسپولیس عنوان کرد: «هوادار همیشه برد می خواهد و علاقمند است کادر فنی با آنها تعامل داشته باشد. خوشبختانه این اتفاق افتاده است. من پس از تمرین روز شنبه جلسه خوبی با هواداران برگزار کردم.»

وی ادامه داد: «در این نشست هواداران درد دل های شان را بیان کردند. آنها از برخی اتفاقات که در باشگاه رخ داده ابراز ناراحتی کردند. من هم شرایط را گفتم.»

سرمربی پرسپولیس درباره تشویق اسطوره های باشگاه در تمرین شنبه گفت: «به نظر من این کار بهترین تنبیهی بود که می شد برای بازیکنان در نظر گرفت. خیلی خوب است در مقاطع مختلف زمانی اسم این بزرگان در درفشی فر شنیده شود تا بازیکنان بدانند جای چه نفراتی را پر کرده اند.»

 درخشان درباره جلسه روز یکشنبه کمیته فنی باشگاه اظهار داشت: «در این نشست قصد دارم تمامی اتفاقات رخ داده را بیان کنم. به طور حتم اعضای کمیته انضباطی از همه اتفاقاتی که رخ داده خبر دارند. امیدوارم در مجموع بتوانیم به پرسپولیس کمک کنیم.»
 
وی درباره عملکرد گابریل و تادئو در پرسپولیس گفت: «گابریل در بازی اول فراتر از حد انتظار من ظاهر شد. او به طور حتم می تواند عصای دست ما باشد. تادئو هم نسبت به بازی ذوب آهن بهتر بود و آنهایی که اننقاد می کردند در آینده نزدیک متوجه می شوند این بازیکن، بازیکن بزرگی است.»


 اخبار  ورزشی  -  جام نیوز