ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شریفات: قزاقستان انتحاری بازی کرد


مدافع تیم ملی والیبال B ایران گفت: قزاقستان چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل انتحاری بازی کرد.

خبرگزاری فارس: مصطفی شریفات پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر قزاقستان در خصوص این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در دومین مسابقه خود هم 3 بر صفر پیروز شویم امیدوارم این روند تا آخر مسابقات ادامه داشته باشد و بتوانیم قهرمانی مسابقات را تمام کنیم.

وی ادامه داد: قزاقستان چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل انتحاری بازی می‌کرد اما ما آنها را آنالیز کرده بودیم و توانستیم قدرت‌مان را نشان دهیم.

مدافع تیم ملی والیبال B ایران در مورد بازی فردا برابر چین تایپه خاطرنشان کرد: بدون شک بازی سختی خواهد بود چرا که در این تورنمنت هیچ بازی آسانی وجود ندارد ما شناخت کافی از حریف داریم و تلاش می‌کنیم از این موضوع به خوبی استفاده کنیم. در پایان هم می‌خواهم از مردم کشورم که همیشه حامی والیبال بودند تشکر کنم.


ویدیو مرتبط :
قزاقستان سرزمین ترکان-جواب کوبنده قزاقستان به روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروت‌پور: بازی قزاقستان خوب بود


قدرتی زن تیم ملی والیبال ب پس از برد مقابل قزاقستان گفت: انتظار نداشتیم حریف آن قدر خوب بازی کند اما خدا را شکر بردیم.

خبرگزاری ایسنا: فرهاد پیروت پور در گفت‌وگویی اظهار کرد:‌ بازی سختی مقابل قزاقستان داشتیم، انتظار نداشتیم که حریف این‌طور بازی کند اما خدا را شکر این بازی پایاپای را بردیم. کار آسان نبود. در ست پایانی هم توانستیم با بازی خوب و هماهنگی که انجام دادیم به مسابقه برگردیم و اختلاف را جبران کنیم و پیروز شویم.

وی افزود: سخت ترین بازی ما در گروه فردا مقابل چین تایپه است امیدواریم به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم و با اختلاف راهی دور بعد شویم.