ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شروع مذاكره منچستري‌ها



 

 

 

شروع مذاكره منچستري‌ها

 

شروع مذاكره منچستري‌ها

يوونتوس پيشنهادات انگليسي بوفون را بررسي مي‌كند

منابع خبري ايتاليا از جدي‌شدن مذاكره دو باشگاه شهر منچستر براي در اختيار گرفتن جيان لوئيجي بوفون خبر دادند.

روزنامه توتو‌اسپرت در گزارشي كه روز دوشنبه (امروز) منتشر كرد، در اين باره نوشت روبرتو بتگا، مدير ورزشي تيم توريني در روزهاي اخير در شهر منچستر حضور يافته تا در گفت‌وگو با سران منچسترسيتي و منچستريونايتد شرايط پيشنهادي بابت دروازه‌بان 32 ساله تيمش را از نزديك مورد بررسي و ارزيابي قرار دهد.
اين مذاكرات در حالي صورت گرفته كه رقيب همشهري من‌سيتي يعني يونايتد‌ها از مدت‌ها قبل خواهان بخدمت گيري جيان‌ لوييجي بوفون بودند. آنها حتي پس از ناكامي شياطين سرخ در ليگ قهرمانان اروپا، از خريد احتمالي بوفون بعنوان اولين قدم دوره اصلاحات نام بردند.
مقامات اولدترافوردي كه چهارشنبه‌‌شب شاهد حذف تيمشان در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بودند و قهرماني ليگ برتر را نيز با توجه به صدرنشنيي چلسي در خطر مي‌بينند، بودجه كلاني را براي جذب جيان لوييجي بوفون كنار گذاشته و مصمم به استخدام وي هستند. از اين رو نمايندگان تيم انگليسي با اين سنگربان تماس برقرار كرده و پس از مدت‌هاي مديدي كه براي استخدام وي ابراز علاقه كردند، اميدوارند حداكثر با اختصاص 30 ميليون يورو بتوانند جانشيني براي ادوين فان‌درسار، دروازه‌بان 40 ساله هلندي، بيابند كه مدتي قبل قراردادش را با شياطين سرخ تا فصل بعد تمديد كرد.
مطابق با شرايطي كه تيم فرگوسن در نظر گرفته و از آن به عنوان اولين قدم در راه ايجاد تحول پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا تعبير مي‌شود، سنگربان يووه و ايتاليا در صورت مهاجرت به جزيره صاحب قراردادي تا سال 2015 خواهد شد كه ساليانه 8.5 ميليون يورو درآمد خالص خواهد داشت...../تحلیل : فارس


ویدیو مرتبط :
نیرنگ مذاكره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعا به هنگام شروع تلاش روزانه



 

 

دعا به هنگام شروع تلاش روزانه

 

 

امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:



«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»


«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.


«اعوذ بالله السمیع العلیم»


«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.»