ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شروع طوفانی تکواندوکاران ایران در منچستر


رقابتهای تکواندو جایزه بزرگ منچستر با شکست و حذف یکی از دو عضو تیم بانوان و برتری دو عضو تیم مردان کشورمان آغاز شد.

خبرگزاری مهر: رقابتهای تکواندو جایزه بزرگ منچستر با شکست و حذف یکی از دو عضو تیم بانوان و برتری دو عضو تیم مردان کشورمان آغاز شد.

این دوره از مسابقات صبح امروز جمعه با حضور ۲۲۷ تکواندوکار از ۵۶ کشور به میزبانی انگلستان در شهر بندی منچستر آغاز شد. در نخستین روز این رقابتها تکواندوکاران اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان به میدان می روند که از میان ۵ نماینده کشورمان یک عضو تیم بانوان از دور رقابتها کنار رفت و یعقوبی و اسبقی هم رقبای خود را شکست دادند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم  بهنام اسبقی دور نخست ۱۰ بر ۲ «توماس افوزنیکو» از استرالیا را شکست داد. وی دور بعد در یک دیدار سخت به مصاف  "هون کیم" از کره جنوبی می رود. این کره ای که نقره جهانی ۲۰۱۳ را شکست برابر اسبقی کسب کرده ، طلای جایزه بزرگ مسکو ۲۰۱۵ را در کارنامه دارد.

در همین وزن ابوالفضل یعقوبی در یک مبارزه برتر ۱۲ بر یک «مایکل هاروی" از انگلیس را شکست داد. وی در دومین پیکار خود در این رقابتها باید با یکی دیگر از نمایندگان میزبان رقابت کند. "مارتین استامپر" انگلیسی مدال برنز جهانی ۲۰۱۱ را در کارنامه اش دارد. یعقوبی در گرندپریکس ترکیه این تکواندوکار را با نتیجه ۶ بر ۴ برد.نماینده انگلیس که امروز را سرحال آغاز کرد در اولین مبارزه خود "ابل مندوزا" مکزیکی (نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳) را ۲۰ بر ۸ درهم کوبید.

در وزن ۶۷- کیلوگرم بانوان شکرانه ایزدی در پیکار با  «نور تاتار» نایب قهرمان ترکیه ای  المپیک لندن و مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ نتیجه را ۸ بر صفر واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

همچنین در وزن ۸۷+ کیلوگرم سجاد مردانی در اولین دیدار  ۷ بر یک  «مارتین سیو» از آرژانتین را شکست داد. در همین وزن امید عمیدی دیگر نماینده کشورمان در اولین دیدار «والکر وودزیچ»  آلمانی را پیش رو دارد. این تکواندوکار آلمانی هفته قبل در دیدار پایانی مسابقات المپیک ارتش‌های جهان به مردانی باخته بود.

این مسابقات در منچستر ادامه دارد و در سنگین وزن عمیدی و مردانی باید با رقبای خود دیدار کنند.


ویدیو مرتبط :
شروع طوفانی دی بروین با منچستر سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شروع طوفانی بارسا؛ تساوی اینتر و منچستر



 


 شروع طوفانی بارسا؛ تساوی اینتر و منچستر

 

 

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد و در اولین شب از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا برابر پاناتینایكوس به پیروزی 5 بر یك دست پیدا كرد.


از گروه اول اینتر مدافع عنوان قهرمانی برابر توئنته به تساوی دو بر دو تن داد. در این دیدار كه به توقف نگران كننده‌ اینترمیلان ختم شد، جانسن 20 و میلیتو (گل به خودی 30) برای تیم میزبان گلزنی كردند و گل‌های اینترمیلان را اسنایدر 14 و اتوئو 41 به ثمر رساندند.


در دیگر دیدار شب گذشته از این گروه وردربرمن در خانه خود برابر تاتنهام به تساوی دو بر دو تن داد.


در این دیدار آلمیدا 43 و مارین 48 برای نماینده آلمان موفق به گلزنی شدند و پاسانن (گل به خودی 12) و كروچ 18 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.


از گروه دوم، بنفیكا با دو گل از سد نماینده رژیم غاصب صهیونیستی (هاپوئل تل‌آویو) گذشت.

گل‌های بنفیكا پرتغال را لوئیسائو 20 و كاردوزو 68 به ثمر رساندند.


در دیگر دیدار از این گروه، المپیك لیون فرانسه موفق شد با نتیجه یك بر صفر برابر شالكه04 آلمان به پیروزی برسد. تك گل پیروزی بخش لیون را باستوس در دقیقه 21 به ثمر رساند.


از گروه سوم، بورسا اسپور تركیه در خانه خود تحقیر شد و برابر والنسیا نماینده آماده اسپانیا تن به شكست 4 بر صفر داد. كاستا 16، آدوریس 41، ارناندس 68 و سولدادو 76 موفق به گلزنی شدند.


در دیگر دیدار از همین گروه دو تیم منچستریونایتد و گلاسكو رنجرز به تساوی بدون گل رضایت دادند. این تساوی خارج از خانه برای رنجرز در حكم یك پیروزی بود.


از گروه چهارم، كوپنهاگن دانمارك برابر روبین كازان روسیه به پیروزی یك بر صفر دست پیدا كرد. آن‌دویه در دقیقه 87 گلزنی كرد.


در دیگر دیدار مهم این گروه بارسلونا اسپانیا كه در هفته دوم لالیگا به شكست خانگی تن داده بود با 5 گل از حریف یونانی خود پذیرایی كرد تا ثابت كند كه تحقیر برابر هركول‌ها تنها یك حادثه بوده است.


در این دیدار لیونل مسی در دقایق 22 و 45، داوید ویا 33، پدرو رودریگس 78 و دانیل آلوس 91 باری بارسلونا گلزنی كردند. تك گل پاناتینایكوس را گووو در دقیقه 20 به ثمر رساند.../عصر ایران ورزشی