ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شروع طوفانی بارسا؛ تساوی اینتر و منچستر



 


 شروع طوفانی بارسا؛ تساوی اینتر و منچستر

 

 

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد و در اولین شب از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا برابر پاناتینایكوس به پیروزی 5 بر یك دست پیدا كرد.


از گروه اول اینتر مدافع عنوان قهرمانی برابر توئنته به تساوی دو بر دو تن داد. در این دیدار كه به توقف نگران كننده‌ اینترمیلان ختم شد، جانسن 20 و میلیتو (گل به خودی 30) برای تیم میزبان گلزنی كردند و گل‌های اینترمیلان را اسنایدر 14 و اتوئو 41 به ثمر رساندند.


در دیگر دیدار شب گذشته از این گروه وردربرمن در خانه خود برابر تاتنهام به تساوی دو بر دو تن داد.


در این دیدار آلمیدا 43 و مارین 48 برای نماینده آلمان موفق به گلزنی شدند و پاسانن (گل به خودی 12) و كروچ 18 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.


از گروه دوم، بنفیكا با دو گل از سد نماینده رژیم غاصب صهیونیستی (هاپوئل تل‌آویو) گذشت.

گل‌های بنفیكا پرتغال را لوئیسائو 20 و كاردوزو 68 به ثمر رساندند.


در دیگر دیدار از این گروه، المپیك لیون فرانسه موفق شد با نتیجه یك بر صفر برابر شالكه04 آلمان به پیروزی برسد. تك گل پیروزی بخش لیون را باستوس در دقیقه 21 به ثمر رساند.


از گروه سوم، بورسا اسپور تركیه در خانه خود تحقیر شد و برابر والنسیا نماینده آماده اسپانیا تن به شكست 4 بر صفر داد. كاستا 16، آدوریس 41، ارناندس 68 و سولدادو 76 موفق به گلزنی شدند.


در دیگر دیدار از همین گروه دو تیم منچستریونایتد و گلاسكو رنجرز به تساوی بدون گل رضایت دادند. این تساوی خارج از خانه برای رنجرز در حكم یك پیروزی بود.


از گروه چهارم، كوپنهاگن دانمارك برابر روبین كازان روسیه به پیروزی یك بر صفر دست پیدا كرد. آن‌دویه در دقیقه 87 گلزنی كرد.


در دیگر دیدار مهم این گروه بارسلونا اسپانیا كه در هفته دوم لالیگا به شكست خانگی تن داده بود با 5 گل از حریف یونانی خود پذیرایی كرد تا ثابت كند كه تحقیر برابر هركول‌ها تنها یك حادثه بوده است.


در این دیدار لیونل مسی در دقایق 22 و 45، داوید ویا 33، پدرو رودریگس 78 و دانیل آلوس 91 باری بارسلونا گلزنی كردند. تك گل پاناتینایكوس را گووو در دقیقه 20 به ثمر رساند.../عصر ایران ورزشی


ویدیو مرتبط :
شروع طوفانی دی بروین با منچستر سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینتر با تساوی شروع کرد


تیم فوتبال ناپولی فصل جدید را با یک برد شیرین در زمین جنوا آغاز کرد این در حالی بود که اینتر در خانه تورینو نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

خبرگزاری مهر: هفته نخست از رقابتهای سری آ ایتالیا با برگزاری شش بازی همزمان از ساعت 23:15 روز شنبه ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم ناپولی در زمین جنوا 2 بر یک برنده شد.

کایخون در دقیقه 3 ناپولی را پیش انداخت اما مائوریسیا پینیا در دقیقه 40 کار را به تساوی کشاند. این بازی تا دقیقه 90 با تساوی پیش رفت تا اینکه جاناتان دگوژمان برای دومین بار دروازه میزبان را گشود تا ناپولی فصل را با پیروزی شروع کند.

تیم اینتر نیز شروعی بهتر از تساوی در فصل جدید نداشت. این تیم در زمین تیم تورینو با تساوی بدون گل متوقف شد. اینتر البته کمی خوش شانش هم بود چرا که در دقیقه 20 بازی مارسلو لاروندو یک ضربه پنالتی را برای میزبان از دست داد.

نتایج کامل بازی‌های همزمان یکشنبه شب به شرح زیر است:

* چزنا یک - پارما صفر

* جنوا یک - ناپولی 2

* پارما یک - سامپدوریا صفر

* ساسولو یک - کالیاری یک

* تورینو صفر - اینتر صفر