ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شروع امیدوار کننده حقیقی در پرتغال


دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران در اولین بازی رسمی خود در لیگ پرتغال با خوش شانسی کلین شیت کرد.

ورزش سه: علیرضا حقیقی در جدال ماریتیمو با براگا در لیگ پرتغال بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما نمایش ضعیف گلر اصلی و تصمیم وینگادا برای تعویض این دروازه بان زمینه را برای ورود گلر تیم ملی ایران به میدان فراهم کرد تا در شرایطی که ماریتیمو 10 نفره بود حقیقی درون چارچوب دروازه قرار بگیرد.

بعد از ورد این بازیکن ماریتیمو که 3-0 عقب بود برای جبران مافات حملات زیادی ترتیب داد و به یک گل هم رسید اما در همین دقایق براگا هم از 10 نفره بودن میزبان نهایت استفاده را برد و حملات زیادی روی دروازه حقیقی ترتیب داد که در برخی از این موقعیت ها حقیقی با خوش شانسی گلی دریافت نکرد تا شروع امیدوارکننده ای با تیم جدیدش در لیگ پرتغال داشته باشد.

حالا با این شرایط به نظر می رسد زمینه برای ورود حقیقی به ترکیب اصلی ماریتیمو فراهم شده باشد و نلو وینگادا که شناخت کاملی از شاگرد ایرانی اش دارد او را به مرد شماره یک تیمش در ادامه فصل تبدیل کند، اتفاقی که می تواند طلسم بازی نکردن مرد شماره یک تیم ملی در تیم های باشگاهی اش در این فصل را بشکند و او را آماده روانه اردوی تیم ملی در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه کند.


ویدیو مرتبط :
بهترین و امیدوار کننده ترین چراغای زندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران 2 - سوریه صفر؛ شروع امیدوار کننده شاگردان خاکپور



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 فوتبال مقدماتی المپیک ریو-قطر؛
ایران 2 - سوریه صفر؛ شروع امیدوار کننده شاگردان خاکپور

شاگردان محمد خاکپور گام نخست را در مقدماتی المپیک محکم برداشتند.

تیم‌ ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 17 در ورزشگاه جاسم بن‌حمد(السد قطر) در نخستین دیدار مرحله مقدماتی المپیک‌ریو رودرروی سوریه قرار گرفت که این دیدار با 2 گل به سود شاگردان محمد خاکپور به پایان رسید.

ترکیب‌ ایران: محمد خاکپور، محمد رضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی عبدالله‌زاده، وحید حیدریه، مهدی ترابی(احسان پهلوان)، میلاد محمدی(مهرداد محمدی)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(میلاد کمندانی)، علیرضا نقی‌زاده و ارسلان مطهری

ترکیب سوریه: عبدالطیف ناسان، موئد الاجان، حسین الواید(محمد احمد)، عمر المیدانی، عامر جنیات، عمر خاربین، نصوح نکدهلی(محمود باهر)، محمد الماواس، خالد المباید، موئد الخولی، حمید میدو

نیمه نخست این دیدار با اینکه شاگردان خاکپور برتری محسوسی مقابل سوری‌ها داشتند ولی راهی به دروازه این تیم پیدا نکردند تا با دست خالی به رختکن بروند.

نیمه‌دوم هم با برتری مجدد ایران دنبال شد و امیرارسلان مطهری دقیقه 64 موفق شد دروازه سوری‌ها را باز کند تا امیدها یک بر صفر پیش بیفتند.

دقیقه 72 میلاد محمدی هم موفق به گلزنی شد تا نتیجه را دو بر صفر کند.

ملی‌پوشان امید با این پیروزی در حال حاضر با 3 امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار گرفتند.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت 20 قطر به مصاف چین خواهد رفت.

شاگردان خاکپور جمعه از ساعت 20 در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف قطر میزبان رقابت‌ها خواهند رفت.

ملی‌پوشان امید ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های سوریه، چین و قطر در گروه‌اول مقدماتی المپیک‌ریو قرار دارند.

کریستوفر بیچ قاضی این دیدار به عمر خاربین و حمید میدو و حسین الواید از سوریه و میلاد محمدی از تیم ایران کارت زرد نشان داد.

اخبار ورزشی - ایلنا