ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شروع اردوی پرسپولیس در سرعین


تیم فوتبال پرسپولیس در شهر سرعین اردبیل اردو زد.

خبرگزاری ایسنا: تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای برگزاری یک اردوی 12 روزه در استان اردبیل عصر شنبه وارد فرودگاه اردبیل شد. کاروان پرسپولیس با یک گروه 41 نفره شامل کادر سرپرستی، مربیان، بازیکنان و تدارکات این تیم به استان اردبیل سفر کرده است.

پرسپولیسی ها پس از ورود به اردبیل راهی اقامتگاه خود در شهر سیاحتی سرعین در 27 کیلومتری اردبیل شدند.

نخستین تمرین پرسپولیس عصر شنبه در ورزشگاه برادران شهید صوابی شهرستان ˈ نیرˈ در 35 کیلومتری جنوب غرب اردبیل برگزار شد.

به گفته یکی از مسوولان تیم پرسپولیس، این اردو برای کسب آمادگی جسمانی بازیکنان تیم در منطقه مرتفع نیر و اردبیل برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
اردوی سرعین اردبیل هیئت فوتبال شبستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمرین پرسپولیس با حضور "مانوئل خوزه" شروع شد/ باقری و کرمانی مقدم نیامدند



از صبح امروز در درفشی‌فر؛

تمرین پرسپولیس با حضور "مانوئل خوزه" شروع شد/ باقری و کرمانی مقدم نیامدند

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز پنجشنبه در تمرین این تیم حاضر شد و کارش را به صورت رسمی آغاز کرد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 9:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد و "مانوئل خوزه" سرمربی جدید سرخپوشان با لباس ورزشی در آن حضور یافت.

بازیکنان و اعضای کادر فنی از ساعت 8:30 وارد ورزشگاه شدند و ابتدا جلسه‌ای را با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه برگزار کردند. پس از آن بازیکنان وارد زمین شدند و زیر نظر مانوئل خوزه و دستیارانش تمرینات خود را آغاز کردند.

از کادر فنی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس فقط محسن عاشوری و فرهاد چیذری در تمرین امروز حضور دارند. به نظر می‌رسد با آمدن سرمربی جدید، جدایی نادر باقری و مرتضی کرمانی مقدم دو دستیار عاشوری قطعی است.

طبق روزهای گذشته، امروز هم هواداران اجازه ورود به ورزشگاه را نیافتند. کمتر از 100 تماشاگر پشت درهای بسته ایستاده‌اند تا بلکه فرصت حضور آنها روی سکوها فراهم شود.

یکی از دستیاران مانوئل خوزه کار گرم کردن و اجرای تمرینات را برعهده دارد./مهر