ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرط گیتی پسند برای میزبانی از روسیه



 

 

شرط گیتی پسند برای میزبانی از روسیه

 

عباس ترابیان فردا برای هماهنگی‌های لازم جهت دیدار دوستانه تیم‌های ایران و روسیه راهی اصفهان خواهد شد.

تیم ملی روسیه قرار است دهه سوم آبان ماه برای چند رویارویی دوستانه با تیم‌های ملی بزرگسالان و امید راهی ایران شود.

باشگاه گیتی‌پسند اصفهان میزبانی و هزینه‌های برگزاری این بازی را به عهده گرفته و قرار است این تیم نیز برابر روسیه قرار بگیرد.

در همین راستا عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال فردا (یکشنبه) در اصفهان حاضر خواهد شد تا آخرین هماهنگی‌ها برای میزبانی این بازی دوستانه را انجام دهد.

علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با اعلام این خبر گفت:‌ برای میزبانی از این مسابقه هیچ مشکلی نداریم، اما بحث‌مان بازی‌های لیگ است. در واقع میزبانی ما در گروی تعویق دیدار با منصوری است. روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان قرار است با تیم‌ ملی روسیه بازی کنیم و ۲۷ آبان هم با منصوری مسابقه داریم که این کار را برای‌‌مان سخت می‌کند. در این زمینه با ترابیان و ابرقویی‌نژاد صحبت می‌کنیم.

تیم ملی فوتسال روسیه در رقابت‌های گرندپریکس که چندی پیش در برزیل برگزار شد به عنوان  نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد، در حالی که تیم ایران نیز مقام چهارم را به خود اختصاص داد.


ویدیو مرتبط :
گیتی پسند اصفهان - شهرداری ارومیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بخشش نظری در صورت رضایت باشگاه گیتی‌پسند



 

 

 

بخشش نظری در صورت رضایت باشگاه گیتی‌پسند

 

شمس:

بخشش نظری در صورت رضایت باشگاه گیتی‌پسند

در صورت رضایت باشگاه‌ گیتی‌پسند، مصطفی نظری بخشیده و برای رویارویی با برزیل به تیم ملی فوتسال دعوت خواهد شد.

در حالی که اولین مسابقه تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود، حسین شمس از احتمال بخشش مصطفی نظری گلر شماره یک تیم ملی در صورت رضایت باشگاه گیتی‌پسند خبر داد.

نظری به دلیل اتفاقاتی که در آخرین مسابقه لیگ برتر رخ داد، از فهرست تیم ملی خط خورد و باشگاهش نیز اعلام کرد که وی باید در جلسه کمیته انضباطی پاسخگوی رفتارش باشد.

شمس سرمربی تیم ملی فوتسال در این‌باره گفت: مشکلی با نظری نداشتیم. وی به دلیل مشکلی که با باشگاهش داشت، از تیم ملی خط خورد و حالا اگر بتواند رضایت باشگاهش را جلب کند برای دیدار با برزیل به تیم ملی دعوت خواهد شد. البته او حتما در بازی اول به میدان نخواهد رفت اما اگر شرایط خوبی داشته باشد و کادر فنی این مسئله را تایید کند در بازی بعدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.