ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرط جدید برانکو برای تمدید قرارداد



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, برانکو

  برانکو در حال مذاکره با مدیران پرسپولیس برای تمدید قراردادش است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی كروات حالا جایگاهی متفاوت نسبت به چند ماه گذشته پیدا كرده است. چند ماه قبل پیشكسوتان پرسپولیس از نتایج تیم او انتقاد می كردند و از مدیران باشگاه می‌خواستند كه برانكو را اخراج كنند، اما حالا وضعیت عوض شده و كار به جایی رسیده كه باشگاه از همین حالا مذاكرات برای تمدید قرارداد برانكو را آغاز كرده است.


برانكو هم البته حالا می‌داند كه می‌تواند خواسته های بیشتری برای ماندن در پرسپولیس داشته باشد. او اخیرا یك شرط برای مدیران باشگاه گذاشته و گفته كه به این شرط در پرسپولیس می‌ماند. شرط برانكو، ماندن مهدی طارمی در پرسپولیس است. طارمی كه تا به حال 12 گل برای پرسپولیس زده، یكی از كلیدی ترین مهره های برانكو در این تیم است و نه تنها برانكو، بلكه هر مربی دیگری هدایت پرسپولیس را برعهده داشته باشد دوست دارد كه این بازیكن در تیم بماند.


 اخبار  ورزشی  -  خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
آموزش تمدید آنلاین قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط میلیاردی کی‌روش برای تمدید قرارداد



اخبار,اخبار ورزشی,علی کفاشیان


 اخبار ورزشی - علی کفاشیان تاکید کرد:
شرط میلیاردی کی‌روش برای تمدید قرارداد

 رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد با مدیران چهار باشگاه سپاهان، تراکتورسازی، فولاد و استقلال صحبت و آنها را راضی کرده تا بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. وی همچنین گفت: اگر این باشگاه‌‎ها همكاری نكنند از مقامات بالاتر و دستوری بازیكنان ملی‌پوش را از آنها می‌گیریم.

به گزارش مهر, علی کفاشیان با حضور در گفتگوی ویژه خبری جام جم درباره برنامه‌های جاری فدراسیون فوتبال، برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران و اردوهای بلندمدت این تیم پیش از حضور در جام جهانی 2014 برزیل به بحث و گفتگو پرداخت که بخشی از این صحبت‌ها را در زیر می‌‎خوانید:

علی کفاشیان در خصوص اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی، گفت: بعد از بازی با کویت در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و یک بازی تدارکاتی با گینه، لیگ برتر 21 یا 22 فروردین 93 تمام می‌شود. بازیکنانی که در لیگ کشورهای عربی و اروپایی هستند، نمی‌توانند به اردوی آفریقای جنوبی بیایند، بنابراین کی‌روش نمی‌خواست اردو برگزار شود ولی ما گفتیم اردو را برگزار کند.

وی افزود: سعی می‌کنیم بازیکنانی که در لیگ کشورهای عربی بازی می‌کنند را در فروردین که لیگ آن كشورها تمام می‌شود، در اختیار تیم ملی قرار دهیم. هدف کیروش در اردوی آفریقای جنوبی آماده‌سازی بازیکنانی است که در داخل ایران بازی می‌کنند. بعد از اردوی آفریقای جنوبی و بازگشت بازیکنان به تهران تیم ملی عازم اردوی 21 روزه اروپا می‌شود. در اروپا هم با چند تیم از جمله بلاروس و مقدونیه بازی تداکارتی برگزار خواهیم کرد. بعد از اردوی اروپا سعی می‌کنیم یکی دو بازی دوستانه هم در تهران برگزار كنیم و بعد عازم جام جهانی برزیل می‌شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور بازیکنان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: در اردوی آفریقای جنوبی 360-40 درصد ترکیب تیم ملی حضور دارد و ما به کی‌روش گفتیم اگر اردوی افریقای جنوبی برگزار نشود، بازیکنان به باشگاه‌ها برمی‌گردند تا با تیم‌های‌شان در لیگ قهرمان آسیا شرکت کنند، به همین علت این اردو حتما برگزار خواهد شد تا این بازیكنان نتوانند در تیم‌های‌شان بازی کنند.

وی ادامه داد: كی‌روش هم این موضوع را قبول کرده است. با مدیران چهار باشگاه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان و استقلال نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم و آنها را راضی کردیم تا بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار تیم ملی قرار دهند. اگر این باشگاه‌‎ها همكاری نكنند از مقامات بالاتر و دستوری این بازیكنان را از تیم‌های‌شان می‌گیریم.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا دولت به دنبال منابع خوب مالی برای تیم ملی است؟، تاکید کرد: اسپانسر تیم ملی در حد و اندازه تیم ملی نبود و ما قرارداد را لغو کردیم. دو اسپانسر جدید قرار است با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کنند. خوشبختانه رئیس جمهور و وزیر ورزش هم از تیم ملی حمایت کردند و دولت به دنبال منابع خوب مالی برای تیم ملی در جام جهانی برزیل است.

وی در ادامه یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان باید بیشتر از یک میلیارد تومان به ما پول بدهد ولی هنوز پولی به حساب ما واریز نشده است. وزارت ورزش قول داده پول را به حساب واریز کند اما هنوز دولت پولی برای وزارتخانه نداده تا آنها مبلغ مورد نظر را برای فدراسیون فوتبال واریز کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: خیلی از فیفا دی‌ها رو از دست دادیم. بازی با تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا یكی از آنها بود. کارلوس کی‌روش در فکر این است که بهترین بازی را مقابل نیجریه برگزار كنیم. کی‌روش 70 درصد تدارکات تیم را برای بازی با نیجریه که اولین بازی ما در جام جهانی است، گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه از سه سال قبل پول‌های ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بلوکه شد اما سال گذشته از کنفدراسیون فوتبال آسیا پول را گرفتیم، تصریح کرد: بعد از مذاکرات با فیفا قرار شد آنها پول را به سفارت ایران تحویل بدهند تا سفارت هم پول را به حساب ما واریز کند که وزارت امور خارجه کمک خوبی در این زمینه به ما كرده است.

کفاشیان فکر می‌کنم تا یک ماه دیگر پول‌های بلوکه شده را دریافت کنیم تا تیم ملی با تدارکات خوب راهی جام جهانی شود. در خصوص پول داوران بین‌المللی هم هم خوشبختانه به سفارت ایران این پول واریز شده است و وزارت امور خارجه این پول را در اختیار ما قرار خواهد داد.

وی درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: قرارداد سالانه کی‌روش و دستیارانش 2 میلیون و پانصد هزار دلار است. قرارداد خود کی‌روش هم یک و نیم میلیون دلار است. کی‌روش گفت است اگر حقوق من زیاد شود، درباره تمدید قرارداد به آن فکر می‌کنم. کی‌روش تمایل دارد قراردادش را با تیم ملی تا 2018  تمدید کند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: دو ستاد برای حمایت از تیم ملی در جام جهانی برزیل تشکیل شده است. یک ستاد در وزارت امور خارجه جدا از مسائل ورزشی به مسائل سیاسی و فرهنگی این قضیه می‌پردازد و دیگری در وزارت ورزش و جوانان است که در آن به بحث‌های فنی توجه شده و همچنین هموطنانی که مایل هستن رقابتها را از نزدیک تماشا کنند

وی در پایان درباره سرمربیگیری تیم ملی امید گفت: وینگادا گزینه خارجی ما است و در کنار آن یک مربی ایرانی را هم در نظر داریم. برنامه‌های تیم ملی امید تا المپیک 2016 برزیل نوشته شده است. وینگادا و مربی ایرانی هر دو شان‌شان 50 درصد است.
 اخبار ورزشی - مهر