ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرط جدید اسپانسر 30 میلیاردی پرسپولیس


مذاکره با بهنام پیشرو کیش را محمدحسین نژادفلاح خیلی وقت است آغاز کرده؛ حتی پیش از آنکه پایش به باشگاه پرسپولیس برسد.

فیفادی: مذاکره با بهنام پیشرو کیش را محمدحسین نژادفلاح خیلی وقت است آغاز کرده؛ حتی پیش از آنکه پایش به باشگاه پرسپولیس برسد. بعد از گذشت سه هفته اما هنوز هیچ قول و قراری برای از سر گرفتن همکاری‌ها نگذاشته‌اند که دلیلش اختیارهایی است که آقای اسپانسر از باشگاه طلب کرده.

شرکت بهنام پیشرو در همان شروع اولین همکاری هم بیش از حقش اختیار داشت و در ازای 30 میلیارد تومانی که قول داده بود برای پرسپولیس هزینه کند، خود را در همه مسائل صاحب نظر می‌دانست اما تا این اندازه به تعهداتش پایبند نبود. سر آخر هم همین رفتارهای عجیب و غریب و غیرحرفه‌ای‌اش بود که پرسپولیس را به ستوه آورد و دست این شرکت را از باشگاه کوتاه کرد.

بهنام پیشرو اما دست بردار پرسپولیس نبود و کمتر از یک ماه بعد از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی این باشگاه، با یک شکایت حمیدرضا سیاسی را به زندان انداخت و خواهان 12 میلیارد تومانی شد که تا آن روز برای پرسپولیس خرج کرده بود. حالا هم اگر قرار به همکاری دوباره‌اش با باشگاه باشد اول باید شکایتش را پس بگیرد و بعد هم یک پیش پرداخت دو میلیارد تومانی بگذارد کف دست پرسپولیس. این شرکت نوپا البته گفته که برای پول خرج کردن هیچ مشکلی ندارد و حاضر است تمام امکانات دلخواه پرسپولیس را فراهم کند اما برای این کار یک شرط دارد که همان، شده بلای جان این همکاری.

مدیران بهنام پیشرو کیش گفته‌اند که در ازای هزینه‌هایشان، یک اطمینان می‌خواهند و از همین رو اختیار انتخاب مدیرعامل را از وزارت ورزش طلب کرده‌اند تا آسوده خاطر باشند که در ادامه راه، هیچ مشکلی اجرای برنامه‌هایشان را به خطر نخواهد انداخت. آنها حتی مدیرعامل معتمد خود را هم انتخاب کرده‌اند و او کسی نیست جز بهروز منتقمی. مردی که از دو سال پیش برای مدیرعاملی به باشگاه مامور شده بود اما تا آخرین روز حضورش در پرسپولیس، قائم مقام ماند و حالا هم چند وقتی هست که کلا از این باشگاه رفته.

حالا منتقمی تنها مهره مورد اعتماد اسپانسر است و مهم‌ترین شرط برای همکاری دوباره که البته باشگاه‌نشین‌های امروز آن را نپذیرفته‌اند. نه تنها نپذیرفته‌اند، که محمدحسین نژادفلاح- که به خاطر نامشخص بودن وضعیت سیاسی، با حکم قائم مقامی تمام اختیارهای مدیرعامل را هم تصاحب کرده- با عصبانیتی اینچنین به آن پاسخ داده:

بحث مدیریتی باشگاه به هیچ وجه به اسپانسر مربوط نمی‌شود و وزارت ورزش هم این حق را که در اختیار خودش است، به آنها نمی‌دهد. اسپانسر نمی‌تواند برای من و باشگاه پرسپولیس تعیین تکلیف کند و منتقمی هم اگر قرار بود کاری انجام بدهد، موقعی که در باشگاه بود انجام می‌داد. هر چند این اتفاق‌ها آنقدر جدی نیست که بخواهد اصل قرارداد را منتفی کند و فکر می‌کنم تا چند روز آینده قرارداد همکاری را امضا می‌کنیم.

از سوی دیگر حسین هدایتی که خودش بهتر از هر کسی می‌داند که مورد تایید وزارت ورزش نیست و در رقابت با اسپانسر کم می‌آورد، شاکی از هم‌نشینی‌های هر روزه مسوولان پرسپولیس و وزارت ورزش با بهنام پیشرو تهدید کرده که دیگر از پرسپولیس حمایت نخواهد کرد. هر چه باشد او هم می‌داند که سپردن اختیار انتخاب مدیرعامل به اسپانسر امضایی بر پایان حضور نژادفلاح در باشگاه است و اگر این اتفاق بیفتد، او هم دیگر جایی در پرسپولیس نخواهد داشت و باید آرزوهای سرخش را به خاک بسپارد و برای همیشه دور پرسپولیس را خط بکشد.


ویدیو مرتبط :
افتخار آفرینی بانوان تا وضعیت نامعلوم اسپانسر پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسپانسر 30 میلیاردی پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی, پرسپولیس

مسوولان پرسپولیس با شرکت «آینده نماپارسیان» برای اسپانسرینگ سال جاری پرسپولیس به توافق رسیدند.طبق توافق انجام شده فی مابین شرکت مذکور ، مکلف به پرداخت 30 میلیارد تومان به پرسپولیس در قبال اسپانسرینگ این تیم که آیتم های متفاوتی دارد خواهد شد. پرسپولیس تا امروز اسپانسرنداشته و در هزینه هایش با مشکل مواجه بود در مقابل شرکت ذکر شده هم تغییراتی در هیات مدیره خواهد داشت..

 مسوولان پرسپولیس با شرکت «آینده نماپارسیان» برای اسپانسرینگ سال جاری پرسپولیس به توافق رسیدند.طبق توافق انجام شده فی مابین شرکت مذکور ، مکلف به پرداخت 30 میلیارد تومان به پرسپولیس در قبال اسپانسرینگ این تیم که آیتم های متفاوتی دارد خواهد شد.

 

پرسپولیس تا امروز اسپانسرنداشته و در هزینه هایش با مشکل مواجه بود در مقابل شرکت ذکر شده هم تغییراتی در هیات مدیره خواهد داشت.

طبق پیشنهاد شرکت «آینده نماپارسیان» آنها 30 میلیارد پرداخت خواهند کرد و به خاطراین هزینه در تصمیمات باشگاه هم دخالتی مستقیم خواهند داشت.

 

آنها هرچند توافق کرده اند که مدیریت عامل پرسپولیس در اختیار طاهری معتمد وزارت ورزش باشد اما درخواست دارند که حداقل 3 عضو هیات مدیره را آنها معرفی کنند.

 

البته نظر شرکت به در اختیار داشتن 3 عضو از 5 عضو و تصمیم گیری نهایی در مورد باشگاه است که چیزی شبیه به همان اجاره باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

 

وزارت ورزش تقریبا بااین پیشنهاد موافقت کرده و فقط ممکن است اختلاف نظرهایی در مورد تعداد اعضای هیات مدیره بین 5 تا 7 نفر داشته باشد که اتفاقات سال گذشته پرسپولیس نشان می دهد وزارت ورزش مشکلی با اجاره این تیم ندارد.

اخبار ورزشی - عصر ایران