ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرط اومانیا برای جدایی از پرسپولیس


مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس فقط در یک صورت راضی به جدایی از این تیم خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: بر خلاف اخبار مطرح شده جدایی مایکل اومانیا از پرسپولیس قطعی نیست و این بازیکن فقط در یک صورت این تیم را ترک می‌کند. اگر چه مدافع کاستاریکایی پرسپولیس از شرایط خود در این تیم ناراضی است، اما فقط در صورتی حاضر به جدایی از پرسپولیس خواهد شد که پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه‌های دیگر لیگ برتری دریافت کند.

اخیراً چند پیشنهاد داخلی به اومانیا رسیده است، اما رقم پیشنهادی این باشگاه‌ها کمتر از مبلغی است که این بازیکن در صورت ماندن در پرسپولیس از این باشگاه دریافت خواهد کرد. قرارداد اومانیا با باشگاه پرسپولیس 400 هزار دلار است و هر تیم این بازیکن را برای نیم‌فصل دوم می‌خواهد باید 200 هزار دلار به وی پیشنهاد دهد که این امر با اوضاع نامساعدی که اکثر باشگاه‌های لیگ برتری دارند، بعید به نظر می‌آید.


ویدیو مرتبط :
سپاهان 2 - 2 پرسپولیس (گل به خودی اومانیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط اومانیا برای حضور در اردوی پرسپولیس


مدافع کاستاریکایی پرسپولیس تا زمانی که با این باشگاه تسویه حساب مالی نکند به اردوی سرخپوشان در ترکیه اضافه نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مایکل اومانیا در شرایطی به اردوی پرسپولیس در ترکیه خواهد پیوست که با این باشگاه تسویه کرده باشد. اومانیا در حال حاضر با تیم ملی کاستاریکا در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای شمالی (گلدکاپ) حضور دارد و با این تیم در بازی اول خود مقابل تیم ملی جامائیکا به تساوی 2 - 2 دست پیدا کرد. این در حالی بود که اومانیا در این مسابقه در ترکیب اصلی کاستاریکا حضور نداشت.

چنانچه کاستاریکا در بازی فردا (یکشنبه) خود مقابل السالوادور هم نتواند به پیروزی برسد، آن وقت شانس صعود این تیم از مرحله گروهی بسیار کم خواهد بود و با این شرایط اوانیا در آخر هفته جاری اردوی تیم ملی کشورش را به مقصد ایران ترک خواهد کرد.

اومانیا از طریق مدیربرنامه‌های خود به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده که قبل از اینکه به اردوی سرخپوشان در ترکیه اضافه شود باید با این باشگاه بابت قرارداد فصل پیش خود، تسویه حساب کند. از این‌رو قرار است اومانیا ابتدا به تهران آمده و بعد از جلسه با مسئولان این باشگاه و دریافت مطالباتش به اردوی سرخپوشان که از فردا در ترکیه آغاز خواهد شد، بپیوندد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند بعد از سفر اومانیا به تهران او را متقاعد کنند تا قراراداد مالی فصل آینده خود با این باشگاه را تا حدودی کاهش دهد. مبلغ قرارداد اومانیا با باشگاه پرسپولیس 450 هزار دلار است و او 200 هزار دلار هم بابت قرارداد فصل پیش خود از این باشگاه طلبکار است.