ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرط استقلال برای جدایی ستاره ناراضی تیم


اعتصاب کرار، تحریم تمرینات از سوی مگویان،جدایی افشارزاده در آینده‌ای نزدیک و فسخ قرارداد سجاد شهباززاده نمونه‌هایی از اتفاقات صدرنشین لیگ برتر است.

خبرآنلاین: اعتصاب کرار، تحریم تمرینات از سوی مگویان،جدایی افشارزاده در آینده‌ای نزدیک و فسخ قرارداد سجاد شهباززاده نمونه‌هایی از اتفاقات صدرنشین لیگ برتر است.

در استقلال هر روز یك داستان جدید شكل می‌گیرد؛ داستان‌هایی كه در نوع خود جالب و صدالبته عجیب است! اعتصاب كرار، تحریم تمرینات از سوی مكویان، جدایی افشارزاده در آینده‌ای نزدیك و فسخ قرارداد سجاد شهباززاده نمونه‌هایی از اتفاقات صدرنشین لیگ برتر است. تمامی این اتفاقات باعث شد تا با بهرام افشارزاده حرف بزنیم؛ مدعامل استقلال در گفت‌وگو با خبرآنلاین از این ماجراها گفت.

* از بازی ایران و ژاپن شروع كنیم. نظر شما در این باره چیست؟

طبیعی است كه بازی خوبی باشد و به نظر من ایران برابر ژاپن نمایش خوبی به اجرا گذاشت. می‌توانستیم حتی برنده این بازی لقب بگیریم. فرصت‌های ایران بهتر از حریف بود اما این را هم در نظر داشته باشید كه رقیب تیم ملی، ژاپن بود.

* از بین ملی‌پوشان استقلال فقط امید ابراهیمی به میدان رفت.

این نظر كروش بود. سرمربی تیم ملی بر اساس عقاید، آمادگی بازیكنان، تاكتیك تیمی، نوع بازی حریف و... تركیب تیمش را می‌چیند و حالا او تصمیم گرفت در برابر ژاپن فقط به ابراهیمی بازی دهد و این هیچ ‌چیز از ارزش‌های فنی خسرو حیدری و میثم مجیدی كم نمی‌كند.

* بحث رفتن شما حاشیه‌هایی را برای استقلال به وجود آورده است!

چه حاشیه‌ای. من كه هستم، نرفته‌ام.

* وزیر ورزش این جدایی را تأیید كرد.

این درست اما بحث زمان در كار نبود. بازیكنان و مربیان و حتی هواداران استقلال نگرانی از این بابت نداشته باشند! آنها مطمئن باشند مصالح تیم در نظر گرفته می‌شود و كوچك‌ترین خللی در برنامه‌های استقلال به وجود نمی‌آید. من اجازه نمی‌دهم خدای ناكرده استقلال كه تا اینجای فصل موفق بوده است، متضرر شود. اصلاً یك چیزی بنویس...

* چه چیزی، بفرمایید.

من تا آخرین لحظه می‌مانم. صددرصد استقلال موفق می‌شود. تا آخرین زمانی كه قهرمان شویم كمك می‌كنم. من همیشه گفته‌ام به وزارت ورزش و جوانان، جناب آقای گودرزی، باشگاه بزرگ استقلال، سرمربی، سرپرست، بازیكنان و هواداران عاشق تیم تعهد دارم و این تعهد را با تمام وجود و با تمام قدرت انجام می‌دهم. آنها نگران نباشند و بدانند افشارزاده استقلال را تنها نمی‌گذارد.

* ماجرای جدایی سجاد شهباززاده از استقلال چیست؟

جدایی شهباززاده؟!

* بله، گفته می‌شود او خواهان فسخ قرارداد از استقلال شده است تا به یك تیم خارجی برود.

اول اینكه تا حالا او به طور رسمی از استقلال خواهان جدایی نشده است و دوم اینكه پیشنهادات خارجی شهباززاده كه از آن حرف می‌زنید و در مطبوعات مطرح شده است به دست باشگاه استقلال نرسیده، اجازه بدهید اول پیشنهادات او برسد بعد تصمیم بگیرم.

* اگر رسید اجازه جدایی را به این بازیكن می‌دهید؟

شهباززاده یكی از بازیكنان خوب و تأثیرگذار استقلال است و به طور حتم در صورتی كه پیشنهاد رسمی برسد با سرمربی محترم تیم آقای پرویز مظلومی مشورت می‌كنیم اما اگر خود شهباززاده بخواهد و بدانیم او می‌تواند با لژیونر شدن پیشرفت كند و سطح فوتبالش ارتقا می‌یابد با بررسی تمامی جوانب اجازه خروجش را می‌دهیم.

* اما جدایی شهباززاده، باعث تضعیف خط حمله استقلال می‌شود.

هنوز كه او را از دست نداده‌ایم، گفتم اگر پیشنهاد خوبی باشد، سرمربی استقلال رضایت بدهد و خود شهباززاده بخواهد می‌گذاریم او لژیونر شود.

* كرار هم بالاخره برگشت؟

او در تمرینات شركت می‌كند و بنده همه مسائل را به آقای نظری‌جویباری در این باره واگذار كرده‌ام.

* بازی با پدیده در پیش است، این دیدار را می‌برید؟

استقلال برای حفظ صدرنشینی خود و برای پیروزی به مشهد مقدس سفر می‌كند و به امید خدا و با تدابیر كادر فنی و تلاش بازیكنان به پیروزی می‌رسیم، پدیده تیم خوب و قابل احترامی است ولی استقلال انگیزه‌های زیادی دارد.

* مثل اینكه قرار است با بازوبند مشكی و عكس هادی نوروزی وارد زمین شوید؟

درگذشت هادی نوروزی یك اتفاق تلخ و دردناك برای فوتبال ایران بود، دیدید كه این ضایعه تلخ باعث شد رنگ‌ها از بین رفته و دیگر معنایی نداشته باشند؛ آن رنگی كه همه جا بود رنگ سیاه و عزا نام داشت، استقلال و هوادارانش به همراه دیگر تیم‌ها در كنار پرسپولیس بودند و این قشنگی‌های فوتبال است، رقابت داخل زمین و رفاقت بیرون زمین. زنده نگه داشتن نام و یاد هادی نوروزی وظیفه ماست و این را نه تنها استقلال بلكه همه تیم‌ها انجام می‌دهند.


ویدیو مرتبط :
صحبت های جنجالی ستاره سابق تیم استقلال تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوت گرفتن جدایی خسرو حیدری از استقلال با قانون جدید لیگ قطر/شرط نکونام برای بازگشت به استقلال!



اخبار,اخبار ورزشی, خسرو حیدری

 

اخبار ورزشی - قوت گرفتن جدایی خسرو حیدری از استقلال با قانون جدید لیگ قطر

قیمت بازیكنان فوتبال پس از جام جهانی افزایش می‌یابد و این را مدیران تیم‌های باشگاهی به خوبی می‌دانند.

از همین رو مدیران تیم‌های قطری به دنبال این هستند تا قبل از شروع جام جهانی، بازیكنان ملی‌پوش ایرانی را جذب كنند و قرارداد آنها را نهایی كنند.


خسرو حیدری از جمله بازیكنانی است كه قطری‌ها به دنبال جذب او هستند. همان‌طور كه جباری و منتظری در تمرین تیم ملی اعلام كرده بودند، قطری‌ها به دنبال این هستند تا 5 ملی‌پوش ایرانی را به لیگ كشور خود ببرند.

از آنجایی‌كه سال بعد هر تیم قطری تنها می‌تواند سه بازیكن خارجی جذب كند و از بین این سه بازیكن، حتما باید دو بازیكن ملی‌پوش باشند، جذب بازیكن برزیلی برای آنها سخت شده و قطری‌ها دنبال جذب بازیكنان ملی‌پوش كشورمان هستند. مطمئنا بازیكنان ملی‌پوش برزیلی حاضر نمی‌شوند به لیگ قطر بروند و بازیكنان درجه دو هم یا باید تغییر تابعیت بدهند و قطری شوند یا قید پول عرب‌ها را بزنند.


این قانون كه به نظر می‌رسید به ضرر بازیكنان كشورمان تمام شود حالا راه را برای آنها باز كرده و به سود آنها تمام شده است.

------------------------------

 

شرط نکونام برای بازگشت به استقلال!

دیروز برخی از هواداران استقلال به محل تمرین تیم ملی رفتند تا از زبان نكونام دلایل جدایی‌اش از استقلال را بشنوند.

نكونام وقتی با سوال یكی از هواداران مبنی بر زمان بازگشت احتمالی‌اش به استقلال روبرو شد، گفت: وقتی به استقلال برمی‌گردم كه یك عده از آقایان از تیم رفته باشند.

با توجه به مصاحبه‌های قبلی نكونام، می‌توان منظور كاپیتان تیم ملی را متوجه شد. رحمتی و قلعه‌نویی، دو نفری هستند كه نكونام به شدت با آنها مشكل دارد اما مطمئنا روی سخن نكونام به قلعه‌نویی است نه رحمتی. بالاخره او چندین بار با رحمتی آشتی كرده و باز هم می تواند این كار را بكند اما رابطه‌اش با قلعه‌نویی آن‌قدر شكراب هست كه به هیچ وجه حسنه نشود. البته باید دانست كه از فوتبالیست‌های كشورمان هیچ چیز بعید نیست.

اخبار ورزشی - بانک ورزش