ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرح ماوقع درگیری خانزاده در قطر از زبان سوشا مکانی



اخبار,اخبار ورزشی ,سوشا مکانی

سوشا مکانی همه چیز درباره دخالتش در درگیری خانزاده با هوادار پرسپولیس را تکذیب کرد.

 پس از درگیری خانزاده با هوادار پرسپولیس، نام سوشا مکانی هم به عنوان یکی از عاملان درگیری مطرح شد.

دروازه بان پرسپولیس با تعجب از اینکه نامش در تمام موارد حاشیه‌ای مطرح می‌شود، گفت: من نزدیک آن هوادار هم نشدم. نه به کسی فحاشی کردم و نه درگیری فیزیکی داشتم.

مکانی ماجرا را این‌طور تعریف می‌کند: از رختکن بیرون آمدم که دیدم یکی از هواداران دارد به بازیکنان فحاشی می‌کند. به سراغ پلیس رفتم اما چون فارسی بلد نبودند، کاری نکردند. خواستم دخالت کنم که آقاکریم گفت دخالت نکن و برو سوار اتوبوس شو. روی حرف آقاکریم هم نمی‌شود حرف زد. رفتم و سوار اتوبوس شدم.

اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
اظهارنظرهای صریح سوشا مکانی درباره درگیری های لفظی اش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش برانکو به حواشی خانزاده و مکانی در قطر



اخبار,اخبار ورزشی,برانکوایوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: به بازیکنان گفته بودم شرایط تیم ما با بقیه تیم‌ها فرق دارد.

 برانکو درباره حواشی که محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی در قطر به وجود آوردند، اظهار داشت: قطعا تمام هدف ما این است که بتوانیم اینگونه موارد را در تیم حذف کنیم چون همه ما می‌دانیم که هواداران از همه چیز مهم‌تر هستند و ما به خاطر آنها تلاش می‌کنیم. من در جلسه اول با بازیکنان به آنها تاکید کردم که شما افرادی هستید که در اذهان عمومی قرار دارید و باید رفتارتان طور دیگری باشد، چون شرایط باشگاه پرسپولیس با بقیه باشگاه‌ها فرق می‌کند.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: قطعا خانزاده با جریمه مالی روبه‌رو خواهد شد اما ما در کنار جریمه باید به بازیکن هم کمک کنیم و شرایط طوری نشود که او را از دست بدهیم. هم باید جریمه در کار باشد و هم اینکه بتوانیم از بازیکن برای پرسپولیس و فوتبال ایران استفاده کنیم. نباید به محض دیدن اولین اشتباه یک بازیکن را نابود کنیم. باز هم تاکید می‌کنم که همه بازیکنان باید هم سطح تاریخ و سوابق پرسپولیس و همچنین مردم ایران رفتار کنند، من قطعا به این مساله ورود می‌کنم ولی توقع دارم در این خصوص اقدام مشترکی از سوی هیات مدیره، مدیریت و کادرفنی صورت بگیرد.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش