ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرایط مالی رونالدو برای پیوستن به یونایتد!


پس از اینکه اسکای اسپورت ادعا کرد که کریستیانو رونالدو قصد دارد فصل اینده به منچستریونایتد بازگردد، حالا اکسپرس از شرایط مالی این بازیکن برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ خبر داده است.

ورزش سه: با وجود اینکه رونالدو در تمام مصاحبه های اخیر خود از علاقه اش برای ماندن در رئال تا سال 2018 حبر داده اما شایعات در مورد او پایان ناپذیر به نظر می رسند. اکسپرس ادعا کرده است که در صورت حذف شدن رئال در لیگ قهرمانان در بازی روز سه شنبه برابر ولفسبورگ، رونالدو تصمیم قطعی خود برای بازگشت به یونایتد را به مدیران این باشگاه اعلام خواهد کرد.

در همین راستا او از طریق مدیربرنامه هایش به یونایتدها اطلاع داده است که برای بازگشت به الدترافورد حقوق سالیانه 20 تا 25 میلیون یورو می خواهد که این مساله او را به پردرآمدترین بازیکن یونایتد و دنیا تبدیل خواهد کرد.

رئال مادرید که بازی رفت را به ولفسبورگ با دو گل واگذار کرده، برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان کار دشواری پیش رو خواهد داشت و باید دید سرنوشت این تیم و رونالدو سرانجام به کجا ختم خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
فان؛دلایل ده خیا برای ترک یونایتد و پیوستن به رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رونالدو به خبر پیوستن به یونایتد


کریستیانو رونالدو عنوان کرد: رفتن به منچستریونایتد شایعه است و می خواهد در رئال بماند. او همچنین از زدن چهار گل در دیدار برابر الچه ابراز خوشحالی کرد و از هم تیمی‌هایش تشکر کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه‌ پنج بر یک الچه را در هم بکوبد.

بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال گذشته چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد که در شرایط خوبی به سر می‌برد.

رونالدو پس از پایان دیدار با الچه گفت: بازی خیلی خوبی بود. کمی بد بازی را شروع کردیم، ولی در ادامه بهتر شدیم. با دو گل پی در پی توانستیم از حریف پیش بیافتیم. زدن چهار گل در یک دیدار آسان نیست. باید از هم تیمی هایم تشکر کنم که من را در موقعیت گلزنی قرار دادند. البته من قبلا بازی‌هایی بوده که توانستم چهار گل به ثمر برسانم. بعضی از بازی‌ها توپ‌هاتان وارد دروازه‌ می‌شود و در بعضی از بازی‌های دیگر شانس با شما یار نیست. به شخصه دوست دارم به تیمم کمک کنم و رئال مادرید به پیروزی برسد، نه این که من رکوردزنی کنم. حالا پس از این چهار، گل توپ مسابقه را می‌خواهم به پسرم بدهم.

رونالدو درباره تصمیمات داور در اعلام ضربات پنالتی، گفت: هر دو تصمیم داور برای اعلام ضربه پنالتی درست بود، چرا که مدافع الچه کاملا خطا کرد و ندیدن این صحنه‌ها کار دشواری بود.

کریستیانو رونالدو درباره گفته ژوزه مورینیو درباره این که با رونالدو رابطه‌ای ندارد، گفت: این صحبت‌ها اصلا برایم مهم نیست. چیزی که برایم اهمیت دارد رئال مادرید است. تنها می‌خواهم به رئال کمک کنم تا به موفقیت برسد. این جور صحبت ها اصلا برایم مهم نیست که وقتم را برای آنها صرف کنم.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در مورد نیمکت نشینی کاسیاس، گفت: نباید در مورد این موضوع زیاد صحبتی شود. ایکر و ناواس هر دو دروازه‌بان‌های خوبی هستند. مردم دوست دارند که کاسیاس به میدان برود. مهم این است که ما به پیروزی برسیم، نه این که چه کسی بازی کند.

رونالدو درباره شرایط فیزیکی خود نیز گفت: مصدومیتم کاملا برطرف شده است. هیچ دردی احساس نمی‌کنم. خیلی خوب در تمرینات تیم شرکت کردم و توانستم مثل بقیه اعضای تیم تمرین کنم. پس از شروع خوب در فصل جدید اعتماد به نفسم بالا رفته و مطمئنم که در آینده بهتر می‌شوم.

مهاجم رئال مادرید درباره شایعه رفتنش به منچستریونایتد، گفت: شایعات زیادی درباره من منتشر می‌شود. آینده من در مادرید است و من در اینجا خوشحالم. می‌خواهم فصل خوبی را با رئال پشت سر بگذارم. در حال حاضر صحبت کردن درباره آینده بی معنی است.