ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرایط خاص رختکن پرسپولیس بعد از بازی


پرسپولیس روز گذشته پنجمین باخت متوالی خود در لیگ برتر و جام حذفی را رقم زد و شرایط عجیبی بر این باشگاه حاکم است.

جام نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در ورزشگاه آزادی و مقابل اندک هواداران خود به مصاف ملوان رفت که این بازی را واگذار کرد تا پنجمین باخت متوالی خود را در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کند.

با این همه خیلی ها منتظر بودند تا حمید درخشان بعد از بازی استعفا کند که البته چنین اتفاقی نیفتاد هر چند که از نام های مختلفی برای جایگزینی درخشان نام برده می شود.

دیشب رختکن پرسپولیس شرایط عجیبی را سپری کرد. وقتی بازیکنان راهی رختکن شدند منتظر بودند تا درخشان به شدیدترین وجه به آنها بتازد و آنها را به باد انتقاد بگیرد اما بازیکنان با حضور در رختکن دیدند که درخشان مبهوت روی صندلی نشسته و فقط به یک نقطه خیره شده است.

درخشان با هیچکس حرفی نزد و تنها از امامی فر خواست به جای او به کنفرانس خبری برود. البته درباره اوضاع روحی درخشان شنیده می شود که به علت فشارهای روحی و عصبی زیادی که به درخشان وارد شده بود او برای لحظاتی تعادل خود را روی پله های ورزشگاه آزادی از دست داده بود.

درخشان دیشب حتی با اتوبوس تیم از ورزشگاه بیرون نرفت و بعد از حدود یک ساعت که از پایان بازی گذشته بود او به همراه ۲ نفر از دوستانش با اتومبیل شخصی از استادیوم آزادی خارج شد تا در دید هواداران خشمگین پرسپولیسی قرار نگیرد.


ویدیو مرتبط :
حواشی پرسپولیس در رختکن قبل از بازی با فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رختکن پرحاشیه پرسپولیس پس از بازی دیشب؛ دو بازیکن جوان در مظان اتهام!



اخبار,اخبارورزشی,دیدار پرسپولیس و نفت


 اخبار ورزشی - رختکن پرحاشیه پرسپولیس پس از بازی دیشب؛ دو بازیکن جوان در مظان اتهام !

بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان یکی از پرحاشیه ترین بازی های این تیم در چند سال اخیر بود.

به گزارش جام نیوز، بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان یکی از پرحاشیه ترین بازی های این تیم در چند سال اخیر بود.

 حضور حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس به جای علی دایی باعث شد سکوهای ورزشگاه دچار دودستگی شود. یک عده از برکناری دایی استقبال کرده و به تشویق پرسپولیس و کادر فنی جدیدش پرداختند و عده ای دیگر نیز از همان قبل از بازی موضع خود را اعلام کرده و منتظر فرصتی بودند تا دایی مورد حمایت خود قرار دهند.

در پایان بازی نیز عده ای از هواداران که تعدادشان زیاد هم بود ورزشگاه را ترک کردند، اما حدود 500 نفر نیز در ورزشگاه مانده و علیه درخشان و سیاسی شعار تندی سر دادند.

 این دودستگی فقط روی سکوها نبود بلکه تا بازیکنان هم ورود پیدا کرد. در خاتمه این بازی رختکن سرخپوشان شاهد اتفاقات و اظهارنظرهای جالبی بود.

عده ای از بازیکنان با تعریف و تمجید از کادر فنی جدید، تعویض های آنها را خیلی خوب توصیف کردند و این تعریف ها اصلا به مذاق یکسری از بازیکنان خوش نیامد.

یکی از این نفرات سوشا مکانی بود که در مصاحبه خود هم با حالت تمسخرآمیز اعلام کرد ما نسبت به بازی قبل خیلی پیشرفت داشتیم و درخشان در عرض 24 ساعت خیلی چیزها را عوض کرد!

البته این پایان کار نبود، یکسری از بازیکنان در صحبت های خودمانی از دو بازیکن جوان مازندرانی تیم یعنی امید عالیشاه و محمد عباس زاده به شدت انتقاد کردند. آنها اعتقاد داشتند دو بازیکن مذکور در زمین مثل بازی های قبل نبودند و عملکردشان قابل بررسی است.

 دقیقا همین تفکر در خصوص دو بازیکن را لیدرهای تیم داشتند و آنها در صحبت با بازیکنان به این نکته تاکید می کردند. به نظر می آید در دیدارهای آینده پرسپولیس احتمال نیمکت نشینی عالیشاه و عباس زاده زیاد باشد.

  اخبار ورزشی - جام نیوز