ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرایط خاص خرید سرخابی‌ها


معاون وزیر ورزش عنوان کرد: روی ورزشی بودن اعضای هیات‌مدیره جدید نظارت می‌کنیم و قرار نیست اعضا را انتخاب کنیم.

نسیم: خادم در مورد اینکه خیلی‌ها قیمت پایه واگذاری استقلال و پرسپولیس را بالا توصیف می‌کنند و ادعا می‌کنند کسی این دو باشگاه را نمی‌خرد، گفت: ما قبلا هم عنوان کردیم که بدهی‌های این دو باشگاه برای دولت است. البته این را باید بگویم که این قیمت گذاری را وزارت اقتصاد و دارایی انجام داده است و به وزارت ورزش و جوانان ربطی ندارد. من به عنوان کسی که در جلسات قیمت گذاری حضور داشتم می‌گویم مبلغ این ۲ باشگاه با توجه به بدهی آن‌ها مبلغ ناچیزی است. این یک قیمت پایه است که بعد از کارشناسی‌های طولانی تصویب شده است و من قبول ندارم که قیمت دو باشگاه زیاد است.

او در پاسخ به این سوال که آیا صرف اینکه کسی پول خرید ۲ باشگاه را داشته باشد به عنوان مالک معرفی می‌شود یا خیر هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست و ما برای کسانی که در مزایده شرکت می‌کنند شرایط خاصی داریم. به هر حال اینطور نیست که هرکسی پول داشته باشد بتواند استقلال و پرسپولیس را خریداری کند. ما برای خریدار‌ها یک صافی داریم تا مطمئن شویم کسانی که در مزایده شرکت می‌کنند با هدف موفقیت دو تیم پا جلو گذاشته‌اند و دنبال اهداف دیگری نیستند.

او در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است وزارت ورزش اعضای هیئت مدیره دو باشگاه را مشخص کند هم گفت: از این موضوع سوء برداشته شده است. ما نگفتیم اعضای هیئت مدیره را انتخاب می‌کنیم و فقط گفتیم که برای انتخاب آن‌ها ضوابطی را در نظر می‌گیریم. ما می‌خواهیم کاری کنیم تا اعضای هیئت مدیره ورزشی باشند تا کوچک‌ترین مشکلی برای این دو باشگاه پیش نیاید.


ویدیو مرتبط :
شرایط خاص بارسلونا برای خرید بازیکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط خرید و فروش مسکن مهر/ شرایط خاص برای فروش واحدهای نیمه تمام



اخبار,اخبار اقتصادی,خرید و فروش مسکن مهر


اخبار اقتصادی - شرایط خرید و فروش مسکن مهر/ شرایط خاص برای فروش واحدهای نیمه تمام

وی در خصوص فروش امتیاز مسکن مهر گفت: اعتقادی به فروش امتیاز مسکن نداریم و این موضوع تخلف است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط خرید و فروش مسکن مهر، گفت: خرید و فروش امتیاز مسکن مهر تخلف است.

به گزارش مهر، احمد اصغری مهرآبادی در پاسخ به پرسش مهر در خصوص آخرین مصوبه خرید و فروش مسکن مهر اظهار داشت: قبلاً بخشنامه ای در این خصوص ابلاغ شده بود که با توجه به مصوبات دولت قبلی انجام شده بود.

وی افزود: از نظر قانونی و قانون ساماندهی و آئین نامه اجرایی منعی برای خرید و فروش اعیانی پروژه ها نداریم و بر اساس مصوبه قبلی اعلام کرده بودیم که باید 10 درصد بدهی را بپردازند و 8 برابر اجاره عرصه را بدهند که این موارد در مصوبه جدید حذف شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر بیان کرد: در مصوبه جدید یکی از شرایط تعیین شده نداشتن بدهی به بانک است، همچنین مالک نباید بدهی اجاره عرصه را داشته باشد، ضمن آنکه مالک دفترچه اقساط را گرفته باشد و اینکه سند برای واحدش صادر شده باشد، در این صورت می تواند به هر فردی که تمایل داشت واحد خود را بفروشد.

مهرآبادی با بیان اینکه اگر پروژه ای پیش فروش شده باشد و بلوک و واحد آن هم مشخص باشد منع قانونی برای فروش ندارد، گفت: اما باید ساز و کار در ادارات راه و شهرسازی مشخص شود تا واحدهایی که در این مراحل قرار دارند به فروش برسند.

وی در خصوص فروش امتیاز مسکن مهر گفت: اعتقادی به فروش امتیاز مسکن نداریم و این موضوع تخلف است.

مهرآبادی با بیان اینکه این فرآیند تنظیم شده و در اختیار مشاور مالی وزیر قرار داده شده و در حال بررسی است، گفت: امیدواریم هرچه سریعتر این مصوبه به امضای وزیر برسد تا به استان‌ها ابلاغ شود.
 اخبار اقتصادی - مهر