ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شجاعی در یک قدمی نومانسیا


مسعود شجاعی در یک قدمی پیوستن به نومانسیا قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: ها‌فبک ایرانی فصل پیش لاس‌پالماس که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است، در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. او پس از جام‌جهانی برزیل نتوانسته است تیم جدیدی را برای خودش انتخاب کند.

در حالی که رسانه‌های اسپانیایی از اوساسونا و رئال ساراگوسا به عنوان گزینه‌های مسعود شجاعی در زمان نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند امروز (یکشنبه) روزنامه‌ "الپریو" خبر داد باشگاه نومانسیا در یک قدمی جذب این بازیکن ایرانی قرار دارد. نومانسیا بر خلاف ساراگوسا مبلغ پیشنهادی شجاعی را قبول کرده و امیدوار است تا این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.

مبلغ قرارداد باشگاه نومانسیا بیش از دو باشگاه دیگر است اما از طرفی ساراگوسا ممکن است به دلیل حضور مارتین گونسالس، مدیر فنی سابق باشگاه اوساسونا مقصد بهتری برای شجاعی باشد.

شجاعی در روزهای گذشته پیشنهادهای زیادی را از طرف تیم‌های اماراتی، انگلیسی و یونانی رد کرده است و تمایل دارد تا فوتبالش را در اسپانیا ادامه دهد.

مسعود شجاعی یک هفته‌ زمان دارد تا تیم نهایی‌اش را انتخاب کند.


ویدیو مرتبط :
نماهنگ پیشواز محرم - حاج احد قدمی احد قدمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسعود شجاعی در یک قدمی فیورنتینا


اگر اوساسونا و فیورنتینا به توافق برسند شاید شجاعی سومین لژیونر ایران در لیگ کالچو شود.

خبرآنلاین: اگر اوساسونا و فیورنتینا به توافق برسند شاید شجاعی سومین لژیونر ایران در لیگ کالچو شود.

باشگاه اوساسونا که مسعود شجاعی را در لیست فروش خودش قرارداده،در طرحی تازه قصد دارد این بازیکن را با بازیکنی از باشگاه فیورنتینا تعویض کند که در این صورت مسعود پس از علی سامره و رحمان رضایی سومین لژونر تاریخ کالچو خواهد بود.در مطلبی که خبرورزشی منتشر کرده است آمده دو تیم اوساسونا و فیورنتینا طرح مشترکی را در دست مطالعه دارند که هافبک ایرانی تیم اسپانیایی با مدافع مونته نگرویی تیم ایتالیایی تعویض شود.

البته استفان ساویچ ملی پوش مونته نگرویی شش سال از مسعود کوچکتر است و چندین برابر او قیمت دارد که به این ترتیب اوساسونا علاوه بر مسعود باید بهای هنگفتی نیز برای جذب این مدافع پرداخت کند.در این گزارش که کلیه مهارت های فردی و توانایی های این دو بازیکن مقایسه شده است،آمده که مسعود قابلیت بازی در کلیه پست های میانی و هجومی فوتبال در همه جناح ها را دارد و ساویچ فقط می تواند در پست دفاع راست و دفاع وسط بازی کند.شجاعی 28 ساله توانایی استفاده از هر دو پا را دارد و استفان 22 ساله فقط راست پا است.هدایت فیورنتینا بر عهده وینچنتزو مونتلا است و هم اکنون به فاصله یک هفته مانده به پایان فصل در رتبه چهارم کالپو قرار داشته و چواز حضور در رقابت های یورو لیگ را کسب کرده است.این تیم همچنین شانس حضور در پلی آف لیگ قهرمانان را هم دارد.جایی که باید با میلان رقابت کند.