ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شجاعی: به آقای گلی در جام ملت‌های آسیا فكر می‌كنم



 

 

 

شجاعی: به آقای گلی در جام ملت‌های آسیا فكر می‌كنم

 

با شکست عراق راه صعود هموار می‌شود

شجاعی: به آقای گلی در جام ملت‌های آسیا فكر می‌كنم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به آقای گلی فکر می‌کنم و یکی از اهدافم در این مسابقات کسب این عنوان است.

مسعود شجاعی در مورد شرایط تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2011 قطر اظهار داشت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در این مسابقات بگیریم و با دست پر به ایران برگردیم، اما نتایج را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چون تمام تیم‌های همگروه ما حتی امارات که در بین مدعیان قرار ندارد نیز از تیم‌های خوبی هستند.

وی ادامه داد: بازی اول مقابل عراق بازی بسیار مهمی است چون اگر این تیم را ببریم، راحت‌تر می‌توانیم راه صعود را هموار کنیم. اولین بازی سخت است و چون تیم عراق را پیش‌رو داریم، کار به مراتب دشوارتر می‌شود، چراکه عراقی‌ها تیم خوب و یکدستی دارند.

شجاعی تأکید کرد: عراق در این بازی‌ها محکم‌تر، جدی‌تر و با تجربه از مسابقات غرب آسیا به استقبال ایران می‌آید. آنها همچنین به این دلیل که قهرمان دوره گذشته هستند برای اعاده حیثیت می‌آیند، اما ما هم مقابل این تیم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اساس تفکرات قطبی بیشتر روی بازیکنان لژیونر تیم ملی بنا نهاده شده است؛ افزود: ما یک تیم هستیم و سعی می‌کنیم کار گروهی انجام دهیم. اگر این طور است، نظر سرمربی است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا وظیفه‌ام را به خوبی انجام داده و مطمئن باید تمام تیم به همین نحو تلاش می‌کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به آقای گلی فکر می‌کنم و یکی از اهدافم در این مسابقات کسب این عنوان است.

وی در پاسخ به این سؤال که زوج شجاعی - نکونام می‌تواند به تیم ملی کمک ویژه‌ای برساند؛ تأکید کرد: بله حتماً، البته در تیم ملی فاصله‌مان بیشتر است تا تیم اوساسونا، چون در این تیم نزدیک تر هستیم.

شجاعی در مورد اینکه سابقه حضور در جام جهانی می‌تواند به وی در جام ملت‌های آسیا کمک کند؛ گفت: این جام ملت‌ها برایم بسیار مهم است، چون تجربه حضور در این جام را ندارم و در دوره قبلی بازی نکردم. تجربه جام جهانی برای این جام بسیار مهم است و می‌تواند به حضورم در این مسابقات کمک کند.

وی در مورد ادامه حضورش در اوساسونا اظهار داشت: تا پایان فصل در این تیم هستم و پس از آن تصمیم می گیریم به کدام تیم بروم. امسال تا به حال پیشنهادی نداشتم، اما پیوستن به تیم‌های بزرگتر سخت است ولی هدف گذاری کرده‌ام به یک تیم بزرگ بروم. علاقه دارم و اگر پیشنهادی باشد استقبال می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
علی مبخوط - آقای گل جام ملت های آسیا 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد دایی 4 سال دیگر تمدید می شود/ آقای گل تاریخ جام ملت های آسیا



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - رکورد دایی 4 سال دیگر تمدید می شود/ آقای گل تاریخ جام ملت های آسیا

علی دایی با 14 گل زده برترین گلزن تاریخ جام ملت های آسیاست.

به گزارش خبرآنلاین؛ در حالی که 20 روز دیگر به آغاز شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا باقی مانده است، انتظار نمی رود بازیکنی موفق به شکستن رکورد جاودانه علی دایی شود. دایی در 1996، 2000 و 2004 تیم ملی ایران را در این تورنمنت همراهی کرد و موفق به زدن 14 گل شد. او در اولین حضور خود با 8 گل آقای گل جام ملت های 1996 آسیا شد و در دو جام بعدی نیز در هر دوره 3 گل زد.


پس از دایی، لی دونگ کوک کره ای با 10 گل نفر دوم گلزنان تاریخ جام ملت های آسیا است و نائوهیرو تاکاهارا از ژاپن با 9 گل و جاسم الهویدی کویتی با 8 گل دیگر گلزنان برتر تاریخ جام ملت های آسیا هستند.


الکساندر گنریخ (ازبکستان) و یونس محمود (عراق) با 6 گل و کو جا چئول (کره جنوبی) و اسماعیل عبدالطیف (بحرین) با 5 گل تعقیب کنندگان دایی در این جدول هستند که بعید است در این دوره رکورد او شکسته شود و احتمالا او که از سال 1996 تاکنون برترین گلزن تاریخ این رقابت هاست، همچنان رکورددار باقی خواهد ماند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین