ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شجاعی: امکانات اینجا عالی است


هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد امکانات کمپ تمرینی باشگاه کورینتیانس گفت: امکانات اینجا عالی است.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران در دومین روز حضور در برزیل در کمپ تمرینی باشگاه کورینتیانس حضور یافت.

مسعود شجاعی که تحت تاثیر امکانات بسیار خوب باشگاه کورینتیانس قرار گرفته بود در این زمینه گفت: همه چیز عالی است. رختکن و باشگاه بدنسازی اینجا بهترین‌هایی است که در طول دوران فوتبالم دیده‌ام. همه ما از بودن در اینجا خوشحالیم.

روز گذشته خبرنگاران تنها 15 دقیقه مجاز بودند در جریان روند تمرین‌های ایران قرار بگیرند. آنها برای دریافت اخبار تکمیلی تمرین‌ها مجبور بودند تا کنفرانس خبری منتظر بمانند. جایی که مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش، بازیکنان لاس پالماس اسپانیا و نایمخن هلند نیز در آن حضور پیدا کرده بودند.

شجاعی در مورد حضور در برزیل گفت: اطلاعات زیادی از این کشور ندارم اما برزیل را با فوتبال، سامبا و سواحل زیبایش می‌شناسیم.

لیونل مسی و تیم ملی فوتبال آرژانتین در گروه F یکی از رقبای تیم ملی فوتبال ایران هستند. نیجریه و بوسنی و هرزگوین هم دیگر تیم‌های حاضر در این گروه هستند. ایران در دیدار نخست باید با نیجریه دیدار کند و سپس به مصاف آرژانتین برود.

علیرضا جهانبخش هم بازی مقابل لیونل مسی را هیجان انگیز توصیف کرده است. او در این زمینه گفت: ما مقابل آرژانتین قرار می‌گیریم نه مسی. باید به تیم خودمان فکر کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم.

از اظهار نظری مشابه، مسعود شجاعی که بین سال‌های 2008 تا 2013 برای اوساسونا بازی کرده است بازی مقابل مسی را این چنین توصیف کرد: «حضور مقابل مسی تجربه‌ای است که دیگر تکرار نمی‌شود. البته باید روی دیدار نخست‌مان تمرکز کنیم. به نیجریه فکر می‌کنیم زیرا بازی نخست برایمان اهمیت بالایی دارد.

گفتنی است ادو گاسپار، مدیر کمپ تمرینی باشگاه کورینتیانس و بازیکن پیشین باشگاه‌های آرسنال و والنسیا مسئولیت پذیرایی از تیم ملی ایران را به عهده دارد.


ویدیو مرتبط :
سونی- اکسپریا Z - امکانات عالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی در جلسه شورای عالی فضای مجازی: تسهیل استفاده مردم از امکانات فضای مجازی و شبکه‌‌های اجتماعی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور گفت: تسهیل دسترسی و استفاده مردم از امکانات فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی و همزمان مقابله با سوء استفاده از تبادل اطلاعات و آسیب‌های آن باید مورد اهتمام باشد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی شامگاه شنبه و در جلسه شورای عالی فضای مجازی، با اشاره به حجم قابل توجه سهم شرکت‌های بزرگ ارتباطی در اقتصاد بین‌المللی و نقش بسترهای اطلاعاتی در توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی اظهار داشت: استفاده بهینه از فرصت های ارتباطی؛ علاوه بر مزایای اقتصادی، دسترسی متوازن به اطلاعات و خدمات الکترونیک، کاهش فساد در نظام اداری و هزینه‌ها و بهبود ترافیک و حفظ محیط زیست را نیز به همراه خواهد داشت.

رییس جمهور تعیین روش‌ها و استانداردهای کارآمد و هوشمند برای استفاده سالم و بهره‌گیری از ابعاد فرهنگی و اقتصادی فضای مجازی و در عین حال مراقبت نسبت به آسیب‌های فرهنگی را مورد تأکید قرار داد.

روحانی تشویق استعدادهای جوان و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در فضای رقابتی را لازم دانست و مأموریت صندوق شکوفایی و نوآوری در این زمینه را مورد تأکید قرار داد.

وی با اشاره به تحول‌های ارتباطی و فرصت‌هایی که فناوری‌های اطلاعاتی ایجاد کرده است، تأکید کرد: تسهیل دسترسی و استفاده مردم از امکانات فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی و همزمان مقابله با سوء استفاده از تبادل اطلاعات و آسیب‌های آن باید مورد اهتمام باشد.

در این جلسه همچنین سیاست‌های مربوط به حمایت از تولید بازی‌های رایانه‌ای در کشور با بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی – اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

اخبار سیاسی - فارس