ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شجاعیان: امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم


هافبک تهاجمی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امیدوار است که به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

خبرگزاری تسنیم: داریوش شجاعیان ابتدا در خصوص تعطیلی لیگ برتر آن هم در شرایطی که گسترش فولاد آخرین بازی‌اش را با برد پشت‌سر گذاشت، گفت: متأسفانه هر وقت تیم ما نتیجه می‌گیرد، لیگ تعطیل می‌شود. تعطیلی مسابقات باعث می‌شود که خیلی از تیم‌ها ضرر کنند، ولی به هر حال بازی‌های ملی را هم باید در نظر گرفت. من فکر می‌کنم باید این موضوع به نوعی مدیریت شود تا لیگ ما اُفت نکند.

وی در ادامه در خصوص نتایج گسترش فولاد در 11 بازی گذشته گفت: ما می‌توانستیم رده‌ای بهتر از پنجمی داشته باشیم. در چند مسابقه مثل بازی با استقلال یا بازی با راه‌آهن مستحق برد بودیم، ولی نتوانستیم کامل امتیاز بگیریم. با این حال فکر می‌کنم تا اینجا خوب نتیجه گرفته‌ایم.

شجاعیان در پاسخ به اینکه چقدر احتمال می‌دهد به اردوی تیم ملی دعوت شود، گفت: من دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم کادر فنی روی من نظر داشته باشد. نمی‌دانم برای این اردو دعوت خواهم شد یا خیر، ولی تلاش می‌کنم تا اگر در این اردو نبودم، در اردوهای بعدی نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال گسترش فولاد در واکنش به شایعه حضورش در استقلال و معاوضه او با جاسم کرار، گفت: من هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام. من با گسترش فولاد قرارداد دارم و اگر استقلالی‌ها مرا می‌خواهند، باید در این مورد با باشگاه گسترش فولاد مذاکره کنند.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی فوتسال: دعوت شمسایی به تیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهباززاده: امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم


مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم کادر فنی مرا ببیند تا به تیم ملی دعوت شوم.

خبرگزاری تسنیم: سجاد شهباززاده درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل صبا، گلزنی‌‌اش در این بازی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می خوانید:

* بازی با صبا چطور بود؟

در چند هفته اخیر به فاصله 4 روز بازی می‌کردیم که همین مسئله باعث شد به لحاظ بدنی سرحال نباشیم. از طرفی صبا به سختی اجازه موقعیت را به ما می‌داد. در نیمه دوم یک گل به ثمر رساندیم اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم و تنها به یک امتیاز بسنده کردیم.

* هواداران استقلال پس از پایان بازی نسبت به نتیجه کسب شده انتقاد داشتند. به آنها حق می‌دهی از عملکرد تیم ناراحت باشند؟

بله، به آنها باید حق داد چون همیشه از استقلال انتظار پیروزی را دارند. امیدوارم در دیدار آینده شرایط بهتر شود و نتایج مورد انتظار را کسب کنیم.

* چرا استقلال در این هفته‌ها نوسان داشته است؟

120 دقیقه مقابل فولاد نوین در جام حذفی بازی کردیم، سپس به مصاف پدیده رفتیم و 4 روز بعد با تیم پارسه بازی کردیم. همه این مسائل باعث شد که نتوانیم به لحاظ بدنی مقابل صبا سرحال باشیم.

* این روزها خوب گل می‌زنی.

سعی کرده‌ام تمرکزم را بیشتر کنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم. همه تلاشم این است که کادر فنی و هواداران استقلال از من راضی باشند.

* برخی کارشناسان اعتقاد دارند که در چند هفته اخیر عصای دست امیر قلعه‌نویی شده‌ای.

امیدوارم همین‌گونه باشد و خوشحالم که چنین فکری وجود دارد. همه در تیم زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند. یک روز نام من مطرح می‌شود و روز دیگر نام بازیکن دیگری.

* فکر می‌کنی در 24 سالگی بتوانی با پیراهن استقلال عنوان آقای گلی را کسب کنی؟

 برای من موفقیت استقلال مهم‌تر از آقای گلی است.

* چقدر خودت را نزدیک تیم ملی می‌بینی؟

همه فکر و تلاش من این است که عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم کادر فنی مرا ببیند تا به تیم ملی دعوت شوم. اگر این بار به تیم ملی دعوت نشوم، سعی‌ می‌کنم به نحوی کار کنم که در اردوهای بعدی دعوت شوم.