ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شایعه عجیب در پرسپولیس؛ کناره گیری نماد تعصب سرخ ها!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کریم باقری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس، این تیم را در سفر به عمان برای برگزاری اردو و انجام دیدار دوستانه همراهی نکرد تا شایعات زیادی در خصوص او شنیده شود.

وقتی خبر رسید کریم باقری قرار نیست همراه تیم فوتبال پرسپولیس به عمان سفر کند، اخباری در فضای مجازی مبنی بر کناره‌گیری او از این تیم منتشر شد.
 
مربی تیم فوتبال پرسپولیس، این تیم را در سفر به عمان برای برگزاری اردو و انجام دیدار دوستانه همراهی نکرد تا شایعات زیادی در خصوص او شنیده شود اما ظاهرا باقری برای رسیدگی به امور شخصی و با اجازه برانکو ایوانکوویچ در ایران مانده است.

 

اخبار ورزشی - آی اسپورت


ویدیو مرتبط :
درخشان از سرمربیگری پرسپولیس کناره گیری کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه ای عجیب علیه بازیکنان پرسپولیس؛ می گویند سرخ ها دوپینگ کرده اند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ابراهیم تهامی

مربی استقلال اهواز می گوید: «پرسپولیس هر زمان که توپ را از دست می‌داد 4، 5 بازیکنش به سرعت روی توپ می‌آمدند.»

به گزارش جام نیـوز، استقلال اهواز به نظر به هر قیمتی می خواست جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد اما همه چیز برعکس شد و خودش سقوط کرد. از اتفاقات عجیب و غریب دقایق ابتدایی و پایانی بازی بگذریم، یک اتهام بزرگ نیز به پرسپولیسی ها وارد شد.
 
چندی پیش شایعاتی در شبکه های اجتماعی شوک بزرگی به پرسپولیسی ها وارد کرد.

ابراهیم تهامی پس از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال اهواز گفت: «خیلی‌ها می‌گویند بازیکنان پرسپولیس دوپینگ کرده‌اند اما من می‌گویم بدن‌های آنها آماده است. پرسپولیس هر زمان که توپ را از دست می‌داد 4، 5 بازیکنش به سرعت روی توپ می‌آمدند.»

او این را گفت و ادامه داد: «اگر بازی در ورزشگاه الغدیر برگزار می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ من با آنکه هوادار استقلال هستم اما دلم به حال تماشاگران پرسپولیس به خاطر شرایطی که داشتند سوخت. اگر در بازی با پرسپولیس کسی کشته می‌شد چه کسی پاسخگوی این اتفاقات بود؟»

گفتنی است تهامی در حالی شائبه دوپینگی بودن چند بازیکن پرسپولیس را مطرح کرده که قبلا هم توسط پزشکان و عوامل مختلف فدراسیون تکذیب شده بود.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز