ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شایعه عجیب درمورد علی دایی و پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - دایی تیم بگیرد باید2 میلیارد به پرسپولیس پول بدهد!
شایعه عجیب درمورد علی دایی و پرسپولیس

باید همچنان شاهد دوری علی دایی از حضور در میادین فوتبالی باشیم مگر اینکه تیمی رقمی بالاتر از 2 میلیارد و 300 میلیون به وی بپردازد که او این پیشنهاد را قبول کند!

تداوم خانه نشینی علی دایی وعدم قبل پیشنهادهای مربیگری در رقابت‌های لیگ برتر این پرسش را برای اهالی فوتبال به وجود آورد که چرا سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با وجود پیشنهادهای وسوسه کننده ترجیح می‌دهد به فعالیت‌های اقتصادی اش برسد تا مربیگری در فوتبال؟

عده‌ای پس از عدم توافق دایی با باشگاه پیکان و صبای قم مدعی شدند اختلاف وزارت ورزش و جوانان با سرمربی سابق سبب شد او در این دو تیم مربیگری نکند چون مسوولان وزارتخانه به مدیران ارشد این دو مجموعه تاکید کرده است که با دایی قرارداد منعقد نکنند. اما این مساله با واکنش تند مسوولان وزارت ورزش رو به رو شد تا شایعه مخالفت این وزارتخانه با فعالیت دایی به سرعت تکذیب شود.

سکوت نزدیکان دایی در این میان عجیب بود چون آنها عادت داشتند در همه امور مرتبط با دایی موضع گیری کنند اما این بار آنها ترجیح دادند به این پرسش پاسخ ندهند که چرا علی دایی علاقه ای به مربیگری در لیگ برتر ندارد!

علی رغم سکوت دوستان و یاران رسانه‌ای دایی، منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس دلیل این اتفاق را برملا ساختند تا دلیل اصلی این مساله رونمایی شود. منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی اند اگر دایی تا پایان فصل چهاردهم مسوولیت فنی هر تیمی را برعهده گیرد باید تمام مبلغ دریافتی از باشگاه پرسپولیس را به حساب این مجموعه بازگرداند از این رو وی به هیچ یک از پیشنهادهای پیش روی خود پاسخ مثبت نمی‌دهد.

گفته می شود علی دایی پس از این که از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس از کار برکنار شد، طی جلساتی که با حمیدرضا سیاسی داشت از این مجموعه مبلغی حدود 2 میلیارد و 300 میلیون را دریافت کرده است به همین منظور اگر وی با تیم جدیدی به توافق برسد و قرارداد رسمی امضا کند باید تمام این مبلغ را به حساب پرسپولیس بازگرداند به همین دلیل از آنجا که هیچ یک از پیشنهادهای مطرح شده به علی دایی با این رقم برابری نداشت وی از قبول پیشنهادهای جدید صرفنظر کرد تا مجبور نشود پولی دریافتی از سیاسی را به وی برگرداند.

هرچند سرمربی پرسپولیس و مشاوران او در این باره هنوز اظهارنظری انجام نداده اند اما پیش بینی می شود در صورت انفعال آنها درباره این موضوع ادعای پرسپولیسی‌ها واقعیت داشته باشد باید همچنان شاهد دوری علی دایی از حضور در میادین فوتبالی باشیم مگر اینکه تیمی رقمی بالاتر از 2 میلیارد و 300 میلیون به وی بپردازد که او این پیشنهاد را قبول کند!
اخبار ورزشی - قدس


ویدیو مرتبط :
علی پروین: علی دایی 250 میلیون با پرسپولیس قرداد بست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قول عجیب لابی علی دایی و تغییر موضع سرمربی پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - قول عجیب لابی علی دایی و تغییر موضع سرمربی پرسپولیس

به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس تلاش های پنهانی را برای کاستن محرومیت صادقیان آغاز کرده است.

 دوری سه ماهه پیام صادقیان از پرسپولیس به هیچ وجه برای سرمربی سرخ‌ها قابل هضم نیست و نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید. علی دایی بلافاصله بعد از اعلام حکم محرومیت صادقیان، برای کاهش زمان محرومیت و شکسته شدن این حکم در کمیته استیناف دست به کار شده است.

به گفته نزدیکان دایی، سرمربی پرسپولیس به دنبال این است که با استفاده از لابی با نفوذ خود در فدراسیون فوتبال و البته کمیته استیناف، محرومیت پیام صادقیان را کاهش دهد تا بعد از محرومیت چند جلسه‌ای بتواند سرخپوشان را در لیگ چهاردهم همراهی کند.

 

نکته جالب توجه اینکه لابی سرمربی پرسپولیسی‌ها قول داده که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال را برای شکسته شدن حکم کمیته انضباطی و کاهش محرومیت صادقیان متقاعد کند! فرد مورد نظر از دایی و صادقیان خواسته که بابت محرومیت در نظر گرفته شده به هیچ وجه مصاحبه انتقادی انجام ندهند و بابت رفتار انجام شده، از داور مسابقه عذرخواهی کنند. اتفاقی که در برنامه نود با کمک عادل فردوسی‌پور افتاد وعلی دایی در اقدامی عجیب از اکبریان داور دیدار با فولاد عذرخواهی کرد! دایی معمولا رابطه خوبی با داوران نداشته و مصاحبه‌های تندی علیه آنها می‌کند. این بار اما دایی موضع دیگری پیش کشیده و در مواجهه با داوران با احترام سخن گفته است.

حال باید به انتظار نشست و دید که لابی دایی برای کاهش محرومیت صادقیان چقدر اثر گذار است و آیا می‌تواند بازگشت پیام به پرسپولیس را جلو بیندازد یا خیر. احتمالا دایی قول‌هایی گرفته که سکوت کرده است. در عین حال شایعه جدایی صادقیان از پرسپولیس و رفتن به لیگ قطر نیز جالب توجه است. گفته می‌شود این بازیکن تلاش می‌کند خود را از مهلکه محرومیت 3 ماهه خارج کند. شاید اگر دایی موفق شود محرومیت صادقیان را کم کند این بازیکن برای جدایی بی‌انگیزه شود.
اخبار ورزشی - بانک ورزش