ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شایعات فوتبال جزیره



 

 

 

شایعات فوتبال جزیره

 

*مارادونا در راه انگلستان:گفته می شود دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین قرار است ماه آینده به انگلستان بیاید و هدایت یک تیم لیگ برتری را به عهده بگیرد. به نظر می رسد باشگاه بلکبرن مقصد مارادونا است. (سان)

برای اولین بار در تاریخ تیم منتخب فیفا در سال 2010 هیچ بازیکن انگلیسی و یا شاغل در لیگ برتر جزیره را در خود جای نداد. در میان یازده مرد برتر فوتبال جهان 6 بازیکن از بارسلونا 3 بازیکن از اینتر میلان و 2 بازیکن از رئال مادرید حضور داشتند. (سان)

باشگاه لیورپول برای خرید "آلوارو نگردو" بازیکن 25 ساله سویا اسپانیا چراغ سبز نشان داده است. گفته می شود برای این بازیکن 17 میلیون پوند پیشنهاد داده شده است. (تاک اسپورت)

باشگاه منچستر یونایتد برای خرید سرخیو بوسکتس از بارسلونا 25 میلیون پوند پیشنهاد کرده است. (کوت آف ساید)

باشگاه ناپولی ایتالیا به منچستر سیتی اعلام کرده "ادینسون کاوانی" بازیکن اروگوئه ای این تیم به هیچ قسمتی فروخته نمی شود. (دیلی میل)

وین بریج، بازیکن منچستر سیتی به صورت قرضی به باشگاه وستهم خواهد رفت. این تیم متعهد شده هفته ای 70 هزار گوند دستمزدی که بریج در سیتی می گیرد را به او بدهد. (دسلس استار)

هری ردنپ، سرمربی تاتنهام قصد دارد برای خرید "فیل نویل" از باشگاه اورتون پیشنهادی قابل ملاحضه ارائه کند. در همین حال تاتنهام به خرید استوین پینار 28 ساله از اورتون هم علاقه نشان داده و حتی حاضر شده روبی کین را هم برای این معامله معاوضه کند. (دیلی میل)

باشگاه چلسی برای به خدمت گرفتن "لوکاس پیازو" از باشگاه سائو پائولو با باشگاه اینترمیلان رقابتی را آغاز کرده است. گفته می شود این بازیکن 15 ساله "کاکا" آینده است. (تاک اسپورت)

استون ویلا برای خرید "چارلی آدام" از باشگاه بلکپول مبلغ 3.5 میلیون پوند پیشنهاد کرده است. (دیلی میل)

باشگاه فولام هم برای خرید "شان رایت-فیلیپس" از تیم منچستر سیتی 4 میلیون پوند پیشنهاد کرده است. این بازیکن 29 ساله اما شاید تیم دیگری را در نظر دارد و حتی شاید دستمزد کمتری هم بپذیرد. (سان)

مانوئل آلمونیا، دروازه بان نیمکت نشین آرسنال به دوستانش گفته آینده ای در آرسنال ندارد و باشگاه گالاتاسارای برای او بهتر خواهد بود. (دیلی استار)


ویدیو مرتبط :
شایعات نقل و انتقالات مهم فوتبال اروپا ۹۴/۰۹/۱۰

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق داغی دیگر در فوتبال جزیره/ عربها تاب نیاوردند/ مانچینی جام نگرفت و اخراج شد!



تیم منچستر سیتی

فوتبال جهان - مسئولان تیم منچستر سیتی هم همزمان با یونایتد ها روی نیمکت تیم شان تغییر ایجاد کردند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مالکان اماراتی تیم منچستر سیتی که هزینه های گزافی را برای تیمداری در فوتبال جزیره می پردازند ، بعد از ناکامی تیم شان برابر  ویگان و کوتاه ماندن دست شان از جام تصمیم گرفتند تا روی نیمکت تیمشان تغییراتی را ایجاد کنند.آنها دو روز قبل برابر تیم بی ستاره ویگان شکست خوردند تا این فصل دیگر سهمی از جام های فوتبال انگلستان نداشته باشند و همین ناکامی برای مدیران تیم کافی بود تا با دستور شیوخ عرب به دنبال گزینه ای جدید برای تیم شان باشند و مانچینی که سال قبل قهرمان لیگ برترشان کرده بود را با بلیتی بی برگشت به ایتالیا بفرستند!
باشگاه منچستر سیتی در بیانیه خود آورده است:«متاسفانه باید خبر اخراج مانچینی از هدایت تیم را اعلام کنیم. این تصمیم بسیار سختی برای ما بود. این تصمیم به علت نتایج ضعیف اخیر تیم بود. باید عملکرد خوب مانچینی و دستاوردهای او را ارج نهیم.»
  با رفتن مانچینی حالا تب یافتن جایگزین او داغ است. فعلا همه از احتمال بالای حضور پیگرینی مربی فصل قبل مالاگا در این تیم می گویند تا بعدا مشخص شود چه کسی این فصل در غیاب سر الکس بزرگ ، در منچستر یونایتد سکاندار تیم رقیب همشهری می شود تا با دیوید مویس پنجه در پنجه بیاندازد.

منبع:khabaronline.ir