ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاگردان "مارچلو لیپی" نخستین فینالیست جام یازدهم شدند



بازی  استقلال با سئول کره‌جنوبی,اخبار استقلال

شاگردان "مارچلو لیپی" نخستین فینالیست جام یازدهم شدند

تیم فوتبال گوانگجو اورگرانده چین با پیروزی پرگل برابر تیم کاشیوا ریسول ژاپن، نخستین فینالیست یازدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند.

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز با برگزاری یک دیدار آغاز شد که طی آن تیم فوتبال  گوانگجو اورگرانده چین با نتیجه 4 بر صفر از سد کاشیوا ریسول ژاپن گذشت و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 8 بر یک این حریف ژاپنی را شکست داد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

در این بازی که در ورزشگاه تیانهه اسپورت برگزار شد، الکسون (16)، داریو لئوناردو (57) و لوئیس سیلوا (79 و 88) گل‌های شاگردان "مارچلو لیپی" را به ثمر رساندند.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال ایران در حالی از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان اف‌سی سئول کره‌جنوبی است که بازی رفت را با 2 گل به حریف کره‌ای‌اش واگذار کرده است./مهر

 


ویدیو مرتبط :
زندگی و افتخارات مارچلو لیپی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وداع شاگردان مارچلو لیپی از لیگ‌ قهرمانان


تیم فوتبال گوانگژو چین مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در روزی که مارچلو لیپی را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود نداشت از گردونه مسابقات فصل جاری این رقابت ها کنار رفت.

ورزش سه: تیم فوتبال گوانگژو چین مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در روزی که مارچلو لیپی را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود نداشت از گردونه مسابقات فصل جاری این رقابت ها کنار رفت.

گوانگژو در حالی عصر روز چهارشنبه در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان وسترن سیتی استرالیابود که دیدار رفت را با یک گل به حریف واگذار کرده بود.

مدافع عنوان قهرمانی این دیدار را دو بر یک پیروز شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی 2 بر 2 دست یابد اما نماینده استرالیا به دلیل گل زده در خانه حریف راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در دقیقه 59 تومی یوریج از روی نقطه پنالتی برای وسترن سیتی گلزنی کرد اما 3 دقیقه پس از آن آلساندرو دیامانتی برای گوانکژو گلزنی کرد تا امید به اردوی میزبان بازگردد.

در حالیکه این دیدار حساس به دقیقه 90 رسیده بود، الکسون مهاجم برزیلی گوانگژو دومین گل میزبان را به ثمر رساند اما این گل سودی برای تیم تحت رهبری مارچلو لیپی نداشت.

با این اوصاف وسترن سیتی در مرحله نیمه نهایی به مصاف اف سی سئول کره جنوبی خواهد رفت.

اف سی سئول کره جنوبی عصر امروز در پایان ماراتنی سخت با برتری در ضربات پنالتی مقابل پوهانگ استیلرز دیگر نماینده کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده بود.

شب گذشته نیز الهلال عربستان و العین امارات جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی را کسب کرده تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم بروند.