ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاگردان ولاسکو مغلوب لهستان شدند


تیم ملی والیبال لهستان در سومین مسابقه خود در جام جهانی ۲۰۱۵ و در یک دیدار تماشایی آرژانتین را شکست داد.

خبرگزاری تسنیم: سومین روز مسابقات جام جهانی 2015 والیبال پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با پیروزی تیم ملی لهستان مقابل آرژانتین ادامه پیدا کرد. بازیکنان لهستان ست‌های اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 27 بر 25 به سود خود پایان دادند و تنها ست دوم را با نتیجه 19 بر 25 به حریف واگذار کردند.

در این بازی بارتوژ کورک 23 امتیاز برای لهستان و فاکوندو کونته 19 امتیاز برای آرژانتین در نخستین شکست این تیم کسب کردند.

تیم‌های شرکت‌کننده در سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال فردا (جمعه) استراحت دارند و تیم ملی والیبال ایران روز شنبه از ساعت 7:40 در چهارمین مسابقه خود به مصاف لهستان می‌رود.


ویدیو مرتبط :
شاگردان کواچ در مقابل شاگردان ولاسکو پیروز شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاگردان ولاسکو از سد لهستان گذشتند


تیم ملی والیبال آرژانتین در دیداری دوستانه لهستان را شکست داد. خبرگزاری فارس: تیم های ملی والیبال آرژانتین و لهستان که برای حضور در رقابت های جام جهانی در ژاپن حضور دارند در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در این مسابقه آرژانتینی ها موفق شدند حریف خود را شکست دهند.


شاگردان ولاسکو در این بازی توانستند در سه ست متوالی و با امتیازهای ٢٥-٢٣،٢٥-١٩ و ٢٥-٢١ حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشتند.

پس از آن با توافق مربیان دو تیم، بازی یک ست دیگر ادامه پیدا کرد که این ست را لهستان با حساب ٢٥-١٩ به سود خود رقم زد.

تیم ملی والیبال آرژانتین نخستین حریف ایران در جام جهانی است.