ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاگردان لورن بلان بر روی نوار تساوی


پس از تساوی در لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس هلند، شاگردان لوران بلان در آخرین دیدار این هفته رقابت های لوشامپیونه نیز با نتیجه 1-1 برابر تیم فوتبال لیون متوقف شدند.

طرفداری: پس از تساوی در لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس هلند، شاگردان لوران بلان در آخرین دیدار این هفته رقابت های لوشامپیونه نیز با نتیجه 1-1 برابر تیم فوتبال لیون متوقف شدند.

لحظات حساس بازی:

دقیقه 20 (1-0): سانتر ارسالی لوکاس دینه را ادینسون کاوانی فوق ستاره اروگوئه ای پاریسی ها با ضربه سر خود به گ اول شاگردان لورن بلان تبدیل کرد.

دقیقه 84 (1-1): در حالی که پاریسی های میزبان سعی در کنترل بازی در دقایق پایانی مسابقه داشتند این ساموئل اومیتی بود که با شوت پای راست خود به گوشه دروازه سالواتوره سیریگو به گل تساوی این مسابقه بدل کرد.


ویدیو مرتبط :
شیطنت لورن بلان در جریان بازی پاریسن ژرمن و مارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی دقیقه نودی صبا و سپاهان/ بازگشت شاگردان کرانچار به صدر



هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

تساوی دقیقه نودی صبا و سپاهان/ بازگشت شاگردان کرانچار به صدر

تیم‌های فوتبال صبا و سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به تساوی رسیدند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز و از ساعت 16:50 دیدار دو تیم صبا و سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام قم با حضور حدود 3 هزار تماشاگر برگزار شد.

دو تیم در نیمه اول به گل نرسیدند. در نیمه دوم شاگردان زلاتکو کرانچار به حملات خود اضافه کردند تا اینکه در دقیقه 90 امید ابراهیمی توانست دروازه صبا را باز کند. در ادامه میلاد سلیمان‌فلاح در دقیقه 4+90 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. سپاهان با این تساوی 21 امتیازی شد و بار دیگر به صدر جدول بازگشت.

قضاوت این دیدار برعهده محسن قهرمانی بود. وی به مجتبی مبینی‌پور از صبا و امین جهان عالیان از سپاهان کارت زرد نشان داد./فارس

برای مشاهده جدول رده بندی اینجا را کلیک کنید.