ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاگردان خاکپور در آزادی به میدان می‌روند


بعد از درخواست مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون آسیا دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله اول مقدماتی المپیک در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ورزش سه: کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزارى مسابقات تیم امید در ورزشگاه آزادى موافقت کرد. در پى اعلام برگزارى کلیه ى مسابقات گروه ایران در مرحله ى مقدماتى المپیک به میزبانى کشورمان در ورزشگاه دستگردى تهران، مسئولین تیم امید ایران نسبت به این موضوع اعتراض کردند و خواستار بازى در ورزشگاه آزادى شدند تا از کیفیت زمین بهتر بهره ببرند.

پس از این بود که با پیگیرى و مساعدت کفاشیان سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از تعیین دو ناظر جدید بر ورزشگاه آزادى با برگزارى مسابقات امید ایران در این ورزشگاه موافقت کرد.

تعویق هفته ى بیست وسوم لیگ و اضافه شدن سردار آزمون و جهانبخش به ترکیب این تیم دو خواسته ى دیگر مسئولین تیم امید براى این مسابقات از فدراسیون فوتبال است که هنوز محقق نشده است.

ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های نپال، عربستان، افغانستان و فلسطین همگروه است. این بازی ها از 3 تا 11 فروردین در تهران برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
صعود شاگردان خاکپور به فینال امید های غرب آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماسارو، بوبان، مالدینی، روسی و بارسی در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند



باشگاه میلان,پرسپولیس

حضور 5 ستاره میلان در ایران قطعی شد
ماسارو، بوبان، مالدینی، روسی و بارسی در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند

در شرایطی که باشگاه میلان در لیست اولیه خود به پرسپولیسی‌ها اسامی 17 نفر را اعلام کرده نام پنج ستاره بزرگ این باشگاه در این بین دیده می‌شود.

به گزارش فارس، پس از پیگیری‌های شدید رویانیان بالاخره مسئولان باشگاه پرسپولیس و میلان برای حضور ستارگان میلان در ایران برای انجام یک بازی دوستانه به توافق رسیدند و قرار است این بازی 7 آذر در ورزشگاه آزادی برای خداحافظی چند پیشکسوت پرسپولیس برگزار شود.

در لیست اولیه‌ای که میلانی‌ها به ایران فرستادند که شامل 17 بازیکن است نام پنج ستاره درخشان میلانی‌ها دیده می‌شود. ماسارو، بوبان، مالدینی، روسی و فرانکو بارسی پنج ستاره میلانی‌ها هستند. البته احتمال دارد تغییراتی در بین 12 نفر دیگر انجام شود که تا انتهای هفته به سرخپوشان در صورت تغییر این لیست اعلام می‌شود.

/فارس