ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاگردان بنا حریفان خود را شناختند


مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا عصر امروز(سه شنبه) به وقت محلی در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری تسنیم:‌ مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا عصر امروز(سه شنبه) به وقت محلی در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا عصر امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با چوئئ از کره‌جنوبی مسابقه می‌دهد. وی در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار کشتی‌گیران چین و تاجیکستان مصاف می‌دهد. در این وزن 12 کشتی‌گیر حضور دارند. در وزن 75 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند، پیام بویری در دور نخست به مصاف کشتی‌گیری از فیلیپین می‌رود. زیدوند در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار کشتی‌گیران چین و هند روبه‌رو می‌شود.

در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری در مسابقه نخست به مصاف حریفی از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده مسابقه نمایندگان کره‌جنوبی و قزاقستان روبه‌رو خواهد شد. در این وزن 10 نفر حضور دارند.

در وزن 98 کیلوگرم که 12 کشتی‌گیر وزن کشی کردند، مهدی علیاری در دور اول با کشتی‌گیری از ترکمنستان مسابقه می‌دهد و در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مسابقه فاتحوف از ازبکستان و محمد از برونئی روبه‌رو خواهد شد. در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف کاظم بایف از قزاقستان می‌رود. در این وزن 10 نفر به روی باسکول رفتند.

مسابقات این اوزان از ساعت 6:30 صبح فردا (چهارشنبه) به وقت تهران آغاز می‌شود. مسابقات سه وزن باقی مانده روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
یا بنا یا بنا مین قال أنا - عمر ارناؤوط

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاگردان خاکپور حریفان خود را شناختند


قرعه‌کشی تیم‌های آسیایی حاضر در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل امروز در محل برگزاری این مسابقات در قطر برگزار شد و ۱۶ تیم آسیایی حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری فارس: مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 برزیل امروز در محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد.

طی این قرعه‌کشی 16 تیم‌حاضر در این مسابقات در 4 گروه 4 تیمی به مصاف یکدیگر می‌روند که از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می‌کند و تیم‌های صعود کننده در مرحله بعدی به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر می‌روند که در نهایت 3 تیم اول راهی مسابقات المپیک می‌شوند.

مرحله دوم این رقابت‌ها دی ماه در کشور قطر برگزار می‌شود.

طبق اعلام مسئولان سید بندی این رقابت‌ها مشخص شد.

در سید اول تیم‌های قطر، عراق، عربستان، اردن قرار گرفتند. در سید دوم کره جنوبی، سوریه، استرالیا، ژاپن  در سید سوم امارات، ایران، کره شمالی و ازبکستان و در سید چهارم چین، یمن، تایلند و ویتنام حضور دارند.

قرعه‌کشی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه اول

قطر- سوریه- چین - ایران

گروه دوم

تایلند- کره شمالی- ژاپن- عربستان سعودی

گروه سوم

یمن- ازبکستان- کره جنوبی- عراق

گروه چهارم

ویتنام- امارات- استرالیا- اردن