ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاپورزاده: ایران می تواند از گروه صعود کند


ملی پوش اسبق تیم ایران که حالا در فوتبال آلمان مشغول فعالیت است در گفتگویی با وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان به شرایط تیم ملی ایران در گروه ششم می پردازد

آی اسپورت: ملی پوش اسبق تیم ایران که حالا در فوتبال آلمان مشغول فعالیت است در گفتگویی با وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان به شرایط تیم ملی ایران در گروه ششم می پردازد

امیر شاپورزاده حالا 31 ساله است و در لیگ منطقه ای آلمان برای کیکر ورتسبرگ در غرب باواریا بازی می کند. او سابقه ی حضور در تیم استیل آذین را در لیگ برتر ایران دارد و به تیم ملی ایران نیز برای بازی های غرب آسیا دعوت شده بود.

شاپورزاده در گفتگویی با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان شرکت کرد و در مورد بازی های جام جهانی و گروه تیم ملی ایران در این رقابت ها به بحث و تبادل نظر پرداخت:

جام جهانی برزیل کمتر از چند روز دیگر آغاز می شود، تصور شما از این جام چگونه است؟

برزیل میزبان بازی ها است کشوری که در آن همه دیوانه ی فوتبال هستند. بنابراین این مسابقات در جوی پر شور برگزار خواهد شد و از نظر ورزشی این می تواند یک سورپرایز واقعی برای تیم ها باشد. علاوه بر برزیل، من بلژیک را هم تیم قدرت مندی می دانم ای کاش می توانستم بازی ها را از نزدیک دنبال کنم اما سفر به آمریکای جنوبی بسیار طاقت فرسا است به همین دلیل تصمیم گرفتم از تلویزیون و همراه خانواده ام جام جهانی را تماشا کنم.

تیم ملی ایران، شما به این تیم اعتماد می کنید؟

اینکه ایران در جام جهانی حضور دارد، خود به خود یک دستاورد فوق العاده است. بازیکنان مهارت و تسلط قابل ملاحظه ای دارند این اعتماد به نفس حتی می تواند موجب شود که تیم کی روش در گروه خود زنده بماند و این احساس برای صعود به آن ها کمک کند.

شانس تیم ملی آلمان را چگونه ارزیابی می کنید؟

تیم ملی آلمان دوباره با یک تیم خوب راهی جام جهانی شده است اما اگر آن ها بخواهند برای کسب عنوان با تیم های دیگر رقابت کنند باید تمامی بازیکنان خود را در فرم مناسب در اختیار داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
كربلایی مجتبی شاپورزاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود ایران با پیروزی نزدیک برابر پاناما /دومی شاگردان صانعی در گروه



جام جهانی فوتسال - تایلند

صعود ایران با پیروزی نزدیک برابر پاناما /دومی شاگردان صانعی در گروه

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی با برتری مقابل پاناما به دور یک‌هشتم نهایی صعود کرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، ملی‌پوشان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتسال، عصر امروز و از ساعت 15:30 به مصاف پاناما رفتند که در پایان با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسیدند.

ایران که با 4 امتیاز در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارشت از همان ابتدای بازی کار هجومی خود را آغاز کرد و در دقیقه 3 علی‌اصغر حسن‌زاده با شوت خود توپ را به تیرک دروازه زد و مسعود اسماعیل‌پور در توپ برگشتی توانست دروازه پاناما را باز کند.

در ادامه نماینده کونکاکاف توانست در یک ضدحمله و غفلت بازیکنان ایران در دقیقه 6 توسط گودریج به گل تساوی دست یابد.

در جریان بازی یکی از بازیکنان پاناما با دست به صورت مصطفی طیبی زد که این حرکت او باعث شد طیبی از ناحیه صورت دچار مصدومیت شود و برای مداوا به رختکن رفت.

در ادامه دو تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر داشتند، البته در اکثر زمان بازی توپ و میدان در اختیار ایران بود تا اینکه در دقیقه 14 افشین کاظمی با چرخش به سمت دروازه پاناما و شوت از راه دور دروازه این تیم را باز کرد.

پس از این گل ملی‌پوشان ایران حملات متعددی روی دروازه پاناما انجام دادند و در لحضات پایانی و در دقیقه 19 محمد طاهری توانست روی پاس ارسالی از کرنر گل سوم ایران را به ثمر برساند تا در پایان نیمه اول ایران با نتیجه 3 بر یک به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز شاگردان علی صانعی در ابتدا بازی را در اختیار گرفتند و چندین موقعیت روی دوازه پاناما خلق کردند، اما موفق نشدند به گل برسند.

در یکی از حملات ایران دروازه‌بان پاناما پس از گرفتن توپ خودش پا به توپ شد و به سمت دروازه ایران حمله کرد که در این صحنه حسن‌زاده توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در ادامه این بازیکنان پاناما بودند که حملاتی روی دروازه ایران انجام دادند و در دقیقه 35 توسط پرز از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.  

در دقیقه 38 روی پاس محمد کشاورز، محمد طاهری شوتی به سمت دروازه پاناما زد که با برخورد توپ به پای بازیکنان پاناما توپ وارد دروازه شد تا چهارمین گل ایران به ثمر برسد. 

آلواردو در دقیقه 40 گل سوم پاناما را وارد دروازه ایران کرد و باز هم ایران با اختلاف یک گل به برتری رسید.

قضاوت این دیدار برعهده فرناندز پرتغالی بود. وی به لئون، ریواس و منا از پاناما و مسعود اسماعیل‌پور، علی رهنما و حمید احمدی از ایران کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار همزمان این گروه دو تیم اسپانیا و مراکش به مصاف هم رفتند که در پایان ماتادورها 5 بر یک به برتری رسیدند و به عنوان تیم صدرنشین راهی دور بعدی شدند.

اسپانیا با 7 امتیاز و تفاضل گل 9 صدرنشین شد و در مرحله یک‌هشتم با تیم سوم یکی از گروه‌های اول، سوم یا چهارم بازی خواهد کرد. ایران نیز با 7 امتیاز و تفاضل گل 2 در رده دوم قرار گرفت و در مرحله بعدی به مصاف تیم دوم گروه ششم که احتمالا یکی از تیم‌های گواتمالا یا کلمبیا خواهد بود می‌رود. پاناما نیز با 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. مراکش نیز بدون امتیاز است./فارس