ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

«شاه حسینی» در برزیل سکته کرد


رییس سابق کمیته انضباطی می گوید این روزها حالش بهتر است و دارد فیزیوتراپی می کند.

خبرآنلاین: رییس سابق کمیته انضباطی می گوید این روزها حالش بهتر است و دارد فیزیوتراپی می کند.

عبدالرحمن شاه حسینی که بعد از بازی ایران مقابل آرژانتین سکته مغزی کرده بود خوشبختانه این روزها شرایط مساعدی دارد و حالش بهتر است.خودش در این مورد می گوید:«راستش قضیه صحت دارد و این اتفاق برای من افتاده بود اما برای اینکه خانواده نگران نشوند اجازه ندادیم تا این حادثه رسانه ای شود.»

شاه حسینی در این مورد می گوید:«خدا را شکر این روزها حالم بهتر است و دارم فیزیوتراپی می کنم.به امید خدا در روزهای آینده شرایطم بهتر خواهد شد.»


ویدیو مرتبط :
ماجرای سکته شهاب حسینی و...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسینی: باید بهترین بازی خود را مقابل برزیل ارایه دهیم



 

 

حسینی: باید بهترین بازی خود را مقابل برزیل ارایه دهیم

 

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان انگیزه بسیار بالایی برای دیدار با برزیل دارند و می خواهیم بهترین بازی خود را در این دیدار انجام دهیم.

سید جلال حسینی گفت: بازیکنان انگیزه بالایی برای این دیدار دارند و امیدوارم بتوانیم در پایان یک شگفتی را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: برزیل تیم بسیار قدرتمندی است و با هر ترکیبی وارد میدان شود می تواند خطرساز باشد.

مدافع ملی پوش فوتبال ایران گفت: بازی‌های بسیار خسته کننده غرب آسیا را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم خستگی این مسابقات بر روی عملکرد ما در مقابل برزیل تاثیر منفی نگذارد.

وی تصریح کرد: دیدار با برزیل یک بازی رویایی برای فوتبال ایران است و امیدوارم بازیکنان این بازی را به بهترین روز کریم باقری تبدیل کنند.