ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاهکار دختر ایرانی در اندونزی


سایت فدراسیون کاراته نوشت: اولین مدال طلای تاریخ بانوان ایران به زهره برزگر کاراته‌کا تیم زیر 21 سال دختران رسید.

خبر آنلاین: سومین روز از نهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور 1368 کاراته‌کا از 86 کشور در شهر جاکارتای اندونزی در حال پیگیری است.

در وزن 55-کیلوگرم، زهره برزگر، نماینده شیلی را یک بر صفر شکست داد و سپس حریف چینی را 2 بر یک برد و در بازی سوم به مصاف کاراته‌کایی از ونزوئلا رفت و 3 بر 2 پیروز شد. برزگر در نیمه‌نهایی با حریفی از مجارستان مبارزه کرد و 5 بر صفر به برتری رسید و به دیدار پایانی رسید. در دیدار پایانی برزگر به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و نخستین طلایی تیم ایران لقب گرفت.

در وزن 60-کیلوگرم مردان نیز میعاد یاری نماینده قزاقستان را 4 بر یک از پیش رو برداشت و در ادامه با حریفی از سوئیس مبارزه کرد و 3 بر صفر برنده شد. یاری در سومین دیدار ازبکستان را 3 بر صفر شکست داد و درمقابل نماینده ترکیه 9 بر یک شکست خورد. با صعود این کاراته‌کا به فینال، یاری در جدول شانس مجدد مبارزه کرد. در این گروه مقابل نماینده اندونزی در وقت قانونی مبارزه به تساوی 3 بر 3 رسید و با رای داوران برنده شد. در دومین دیدار هم به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه 7 بر 4 به برتری رسید و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

در وزن 68-کیلوگرم جوانان، الیاس محمد زاده ابتدا نماینده فلسطین را 4 بر صفر از پیش رو برداشت و در ادامه با نتیجه 2 بر یک مقابل نماینده فرانسه نتیجه را واگذار کرد و با راهیابی این کاراته‌کا به فینال، محمد زاده هم در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد. او در این گروه ابتدا آذربایجان را یک بر صفر از پیش رو برداشت. سپس مقابل کره جنوبی 7 بر صفر پیروز شد. در سومین مبارزه مقابل ازبکستان به برتری 3 بر صفر رسید. در بازی چهارم مقابل حریف ژاپنی 2 بر صفر مغلوب شد و از رسیدن به مدال باز ماند.


ویدیو مرتبط :
مراسم دختر شایسته جهان اسلام در سال 2014 در اندونزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر ایرانی در فینال دختر شایسته +عکس


دختر ایرانی به فینال مراسم انتخاب دختر شایسته جهان اسلام رسید.