ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاهزاده ولزی، رنکینگ فوتبال جهان را دستکاری کرد!



اخبار,اخبار ورزشی ,شاهزاده ولزی

صبح امروز رنکینگ فیفا به صورت رسمی اعلام شد و چندین نکته جذاب در آن دیده می‌شد.

با 22 پله صعود به رتبه دهم رنکینگ جهانی فوتبال رسیده است. در حقیقت این برای اولین بار بعد از سال 1958 است که ولز توانسته است به این رتبه در بین تیم های جهان برسد.

چهار سال پیش، قبل از آن که شاهزاده ولزی - گرت بیل - به عنوان یک فوق ستاره ظهور کند، این تیم در رده 117 جهان بود. در تمام این 4 سال، ولز روندی صعودی داشته است. تا آن که بالاخره این ماه، این تیم به رده دهم جهان رسید.

ولزی‌ها در یک سال گذشته، تنها یک دیدار دوستانه را به هلند واگذار کرده اند و باخت دیگری در پرونده ندارند. تاثیر گرت بیل در این 4 سال بسیار واضح و روشن است. او کاری با ولز کرده که هیچ کدام از بزرگان این کشور نتوانسته اند.

ولز در گروه خود در مقدماتی یورو 2016 فرانسه، در رده اول و بالاتر از بلژیک قرار دارد. ولز در آخرین رده بندی فیفا، بالاتر از تیم‌های اسپانیا، شیلی، فرانسه و ایتالیا حضور دارد.
دیگر نکته جذاب این رنکینگ،‌حضور رومانی دررتبه هشتم است. این برای اولین بار در 18 سال گذشته و بعد از آن نسل طلایی است که رومانیایی‌ها در چنین رتبه‌ای قرار می‌گیرند. از نوامبر 2013 تاکنون، رومانیایی‌ها فقط و فقط یک باخت، برابر الجزایر را تجربه کرده‌اند.

در رنکینگ جدید فیفا ؛ جزایر فارو با بیشترین صعود را در این رنکینگ داشته است. این کشور برای اولین به رتبه 74 فیفا رسیده است. پیش از این آن ها هیچگاه به رتبه‌ای بالاتر از 102 دست پیدا نکرده بودند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
مالونگ نفر اول رنکینگ تنیس روی میز جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان /صعود 12 پله‌ای فوتبال ایران در رنکینگ فیفا



اخبار,اخبار ورزشی,جایگاه فوتبال ایران در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان


 اخبار ورزشی - صعود 12 پله‌ای فوتبال ایران در رنکینگ فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان را اعلام کرد. بر اساس رنکینگ جدید اعلام شده تیم ملی ایران با 12 پله صعود در مکان اول آسیا و سی و سوم جهان قرار گرفته است.

به گزارش مهر، تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان که مربوط به یک ماه گذشته است، امروز پنجشنبه از سوی فیفا اعلام شد. بر این اساس تیم ملی ایران با کسب 720 امتیاز در رده اول آسیا و سی و سوم جهان ایستاد.

تیم کشورمان در رده‌بندی ماه قبل 650 امتیاز کسب کرده بود و در رده اول آسیا و چهل و پنجم جهان قرار داشت اما با صعود دوازده پله‌ای خود را به جایگاه سی و سوم در میان برترین‌های جهان رسانده است. در این رده‌بندی تیم‌های استرالیا، ژاپن و کره‌جنوبی به ترتیب در مکان‌های 46، 47 و 54 دنیا قرار گرفته‌اند.

در رده بندی جدید برترین‌های جهان، تیم ملی اسپانیا اول است. آلمان رده دوم را به خود اختصاص داده و آرژانتین حریف ایران در جام جهانی نیز در مکان سوم قرار گرفته است. تیم‌های کلمبیا، پرتغال، اروگوئه، ایتالیا، سوئیس، هلند و برزیل هم در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفته‌اند.

تیم ملی بوسنی یکی دیگر از رقبای ایران در جام جهانی در مکان نوزدهم این رنکینگ جای گرفته و نیجریه هم پایین‌تر از ایران در رده سی و هفتم ایستاده است.
اخبار ورزشی - مهر