ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاهرودی: چرا تیم ملی به 6 گل قناعت کرد؟


مربی تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم خراسان با اشاره به بازی تیم ملی برابر گوام گفت که نمی‌داند چرا شاگردان کی‌روش به 6 گل بسنده کردند. او تاکید دارد که تیم ملی می‌توانست گل‌های بیشتر بزند.

خبرگزاری ایسنا: رضا شاهرودی در خصوص عملکرد شاگردان کی روش مقابل گوام در مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: تیم گوام حریف تمرینی خوبی هم برای تیم ملی به حساب نمی‌آمد، نمی‌دانم چرا بازیکنان در این بازی به 6 گل بسنده کردند، زمانی که در تیم ملی حضور داشتیم به تیم‌هایی مثل مالدیو و گوام 17 گل می‌زدیم و نمی‌دانم چرا در این بازی بازیکنان به همین 6 گل بسنده کردند.

وی ادامه داد: در این بازی‌ها باید تعداد گل‌هایمان را افزایش دهیم تا حریفان حساب ویژه‌ای از تیم ما داشته باشند، نباید عملکرد بازیکنان را در این بازی ارزیابی کنیم، عیار بازیکنان جوان در مقابل تیم‍های بزرگ مشخص خواهد شد.

در خصوص دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و تراکتور سازی تبریز در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر اظهارکرد: در بهترین زمان ممکن لیگ به خاطر تمرینات تیم ملی تعطیل شد، در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدوارم تعطیلی لیگ باعث شده باشد که شرایط مطلوبی برای ادامه لیگ دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: در سه نوبت تمرینات خود را دنبال می‌کردیم و خوشبختانه با در اختیار داشتن تمامی بازیکنان توانسته‌ایم ازلحاظ تاکتیکی شرایط خوبی را دنبال کنیم.

شاهرودی در خصوص تقابل تیمش با تراکتورسازی نیز تصریح کرد: قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، با این حال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با سه امتیاز بازی به مشهد برگردیم ولی نیم نگاهی به حداقل امتیازات در این بازی خواهیم داشت.

وی درخصوص حضور طرفداران تبریزی در این بازی عنوان کرد: همیشه بازی کردن مقابل تیم پرطرفدار تراکتورسازی سخت بوده است، ولی باید این موضوع را قبول کنیم که مقابل سیاه جامگان بازی دارند و قطعا کار برای آن‌ها نیز سخت خواهد بود.

مربی تیم سیاه جامگان با تاکید این موضوع که قطعا بازیکنانی از این تیم در نیم فصل جدا می‌شوند خاطرنشان کرد: در این چند هفته باقی مانده تا نیم فصل به بازیکنان اولتیماتوم داده‌ایم که هرچه در توان دارند در زمین نشان دهند تا بتوانند نظر کادر فنی را جلب کنند. قطعا در نیم فصل بازیکنان جدیدی به ترکیب تیم اضافه می‌شوند، در حال حاضر علاوه بر بازیکن عراقی که جذب کردیم با چند بازیکن خارجی دیگر مذاکره کرده‌ایم تا در تمرینات تیم شرکت کنند.

وی اضافه کرد: قطعا جایگاه سیاه جامگان جایگاه کنونی در جدول نیست، سعی می‌کنیم تا در نیم فصل دوم جایگاه خود را در جدول چند رتبه ای بهبود بخشیم.


ویدیو مرتبط :
گل ملی محمد نوری به تیم ملی آذربایجان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست تیم ملی فوتبال اعلام شد/گل‌محمدی: از دعوت نشدن 3 بازیکن پرسپولیس تعجب می‌کنم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

برای دیدار با لبنان

لیست تیم ملی فوتبال اعلام شد/عقیلی برگشت،رحمتی و داوری دعوت نشدند

 کارلوس کی‌روش 26 بازیکن را به تیم ملی برای بازی با لبنان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش 26 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد.

اسامی این 26 بازیکن به شرح زیر است: علیرضا حقیقی، رحمان احمدی، شهاب گردان، خسرو حیدری، حسین ماهینی، پژمان منتظری، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، محمد نصرتی، مهرداد پولادی، پژمان نوری، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، مهرداد اولادی، مجتبی جباری، احسان حاج‌صفی، یعقوب کریمی، آرش افشین، سید جلال رافخایی، فرزاد حاتمی، محمدرضاخلعتبری، غلامرضا رضایی، رضا قوچان‌نژاد، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی باید روز پنج‌شنبه، ساعت 16 خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل آزادی معرفی کنند.

به سادگی نباید از کنار اسم انصاری‌فرد گذشت

گل‌محمدی: از دعوت نشدن 3 بازیکن پرسپولیس تعجب می‌کنم/ نوری و حقیقی در بهترین شرایط هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ به تصمیم کی‌روش احترام می‌گذارم اما از دعوت نشدن سه بازیکن پرسپولیس متعجبم.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با  فارس پس از اعلام اسامی تیم ملی ایران اظهار داشت: محمد نوری، رضا حقیقی و کریم انصاری‌فرد بازیکنانی هستند که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. هرچند به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم ولی به شخصه از دعوت نشدن سه بازیکن پرسپولیس متعجبم.

وی افزود: نوری بهترین روزهای فوتبالی خود را با پاس گل‌های زیبایش و گل‌های حساسش پشت‌ سر می‌گذارد، او به عنوان یک بازی‌ساز پرسپولیس این روزها بهترین فرم خود را دارد.

گل‌محمدی ادامه داد: به طور یقین رضا حقیقی نیز بازیکنی جوان و بسیار جنگنده است که می‌توانست جزو بازیکنان ملی‌پوش باشد، اصلاً نوری و حقیقی جزو بهترین‌های دربی 76 بودند که جایشان در لیست ملی خالی است.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به سن و سال حقیقی او می‌توانست به تیم ملی کمک کند اما نظر نهایی را در این باره کی‌روش می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس در حمایت از کریم انصاری‌فرد نیز گفت: به نظر من انصاری‌فرد بازیکنی نیست که بتوان به خاطر گل نزدن در چند بازی به سادگی از کنار او گذشت. انصاری‌فرد بازیکن تاکتیکی است هرچند که من ایمان دارم این بازیکنان حق خود را می‌گیرند و به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی افزود: اما واقعاً از دعوت غلامرضا رضایی که در هفته‌های اخیر بسیار خوب ظاهر شد خوشحالم. بعد از آن مصدومیت بد در نیم‌فصل اول، رضایی در چند بازی اخیر 3 گل برای پرسپولیس زد، 2 پاس گل داد و 2 پنالتی گرفت و 2 پنالتی هم بر روی او اعلام نشد. او در فرم ایده‌آلی است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان گفت: در کل هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان من کم نمی‌شود و من به همه آنها افتخار می‌کنم./فارس