ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاهرودی: دایی مشورت پذیر نیست!


هافبک چپ پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: "پرسپولیس یک تیم بزرگ است و سرمربی آن باید مشورت پذیر باشد اما متاسفانه نیست."

ایرنا: رضا شاهرودی اظهار داشت: "در دنیا تنها جایی که به پیشکسوتان اهمیتی داده نمی شود ایران است. در حالی که از اندیشه و تجربه این پیشکسوتان می توانیم برای بهتر شدن شرایط پرسپولیس استفاده کنیم."

وی ادامه داد: "پرسپولیس یک تیم بزرگ است و باید کسی که سرمربیگری آن را بر عهده دارد مشورت پذیر باشد که متاسفانه نیست. خوشبختانه دوستم افشین پیروانی به کادر فنی این تیم اضافه شده است و امیدوارم علی دایی مشاوره های او را بپذیرد."

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: "پرسپولیس نتایج خوبی در لیگ نمی گیرد و مثل هواداران از این شرایط ناراحت هستیم."

وی خاطرنشان کرد: "پرسپولیس حاشیه های زیادی دارد و به نظر می رسد در تمرینات پیش فصل با آرامش آماده نشده است. علت این شرایط را هم باید از مسئولین این تیم بپرسید. باید در قدم های اول فصل محکم گام بر می داشتند تا در طول فصل با قدرت پیش بروند."

شاهرودی در مورد رفتارهای غیر ورزشی رایج در فوتبال امروز ایران گفت: "متاسفانه در ورزش فرهنگ سازی نمی کنیم و یک بازیکن بیش از اندازه بزرگ می شود و در لحظه حساس به تیم خود لطمه می زند."


ویدیو مرتبط :
آموزش ساده و آسان زبان آلمانی - مشورت کردن مشورت دادن به زبان آلمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناراحتی شاهرودی از تقلید صدای دایی توسط گوران



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه راه‌آهن

نباید شرایط طوری شود که «طرف» با تقلید صدا و حرکات دایی پول دربیاورد

به گزارش آی اسپورت؛  یکی از اتفاقاتی که در جشن باشگاه راه‌آهن افتاد تقلید صدا و حرکات علی دایی توسط سامان گوران بود. کاری که باعث شادی و تشویق اغلب حضار که برخی‌شان مثل خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب و بهروز رهبری‌فرد و سیروس دین محمدی همبازی دایی بودند هم شد.

 

اما یک نفر که اتفاقا سابقه درگیری با دایی را هم داشت از این اتفاق ناراحت است. رضا شاهرودی هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی در این باره می‌گوید:« علی دایی همبازی من بوده و به نظر من کار درستی نیست که بخواهند ادای او را دربیاورند. حالا یکی دو بار مشکلی ندارد اما نباید شرایط طوری شود که «طرف» با تقلید صدا و حرکات دایی پول دربیاورد.  دوست ندارم کسی ادای همبازی‌ام را دربیاورد، اصلاً تقلید صدای دایی لوث شده و خنده‌دار هم نیست.»


 اخبار ورزشی  - آی اسپورت