ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاهرخ بیانی: برای «پدر استقلال» دعا کنید


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از مردم درخواست کرد که برای پدر استقلال دعا کنند.

خبرگزاری تسنیم: شاهرخ بیانی پس از عیادت از منصور پورحیدری در ارتباط با وضعیت سلامتی سرپرست تیم استقلال گفت: حال منصور خان خیلی خوب نیست و او همزمان دچار مشکل ریه و بیماری قند شده است.

وی افزود: او ابتدا من را شناخت اما حرف‌های ضد و نقیضی می‌زد. شب گذشته (پنج شنبه) به مدت یک ساعت و نیم کنارش حضور داشتم, در آن لحظه هوشیار بود و در مورد استقلال صحبت می‌کرد. او می‌گفت نگران بازی استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در نیمه نهایی جام حذفی هستم. به او گفتم که تو را به خدا بس کند و استرس نداشته باشد.

آنالیزور پیشین تیم استقلال تصریح کرد: مردم نمی‌دانند کسی که روی نیمکت می‌نشیند چه استرسی دارد. به نظرم سرمای هوای تبریز باعث حاد شدن بیماری پورحیدری شده است. منصور خان عاشق استقلال است و بازهم دوست دارد کنار این تیم باشد.

بیانی اظهار داشت: کدام مربی را سراغ دارید که سرمربی تیم ملی باشد اما بخاطر استقلال از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کند؟ پورحیدری اما این کار را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد:‌به پورحیدری گفتم که این همه مقام و عنوان برای استقلال کسب کرده‌ای و بهتر است که به سلامتی‌ات فکر کنی. او با تمام وجودش استقلال را دوست دارد و باز هم تاکید داشت که کنار تیم باشد.

بیانی گفت: از مردم می‌خواهم که برای پدر استقلال دعا کنند تا هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.


ویدیو مرتبط :
گل شاهرخ بیانی به استقلال سال 1365

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیموریان: تقدیر نگذاشت در بازی های حساس با استقلال باشم ؛ هواداران برایم دعا کنند



 

 

 

هافبک , استقلال , تیموریان

 

هافبک مصدوم استقلال گفت: «دوست داشتم در بازی‌های حساسی مثل بازی با تراکتور، پرسپولیس، ذوب‌‌آهن... همراه استقلال باشم، اما تقدیر اینطوری رقم خورد که مصدوم باشم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت باشگاه استقلال، دوری چند ماهه آندرانیک تیموریان از میادین خبر تلخی بود. بازیکن استقلال امروز پای خود را زیر تیغ جراحی برد تا مجددا مراحل درمانی خود را دنبال کند.

با تیموریان که البته شرایط چندان مطلوبی نداشت گفتگویی انجام دادیم. تیموریان گفت: «خیلی ناراحت هستم که در این وضعیت حساس که استقلال به من نیاز دارد، نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. دوست داشتم در بازی‌های حساسی مثل بازی با تراکتور، پرسپولیس، ذوب‌‌آهن... همراه استقلال باشم، اما تقدیر اینطوری رقم خورد که مصدوم باشم.»

وی افزود: «هدف من این بود که مثل نیم‌فصل اول برای استقلال بازی کرده و روزهای خوبی را سپری کند. با این حال امیدوارم تیمم که پتانسیل قهرمانی را دارد بتواند به هدفش برسد.»

تیموریان ادامه داد: «از هواداران استقلال می‌خواهم برایم دعا کنند تا بتوانم مثل گذشته آماده در خدمت تیم باشم. از تمام همبازی‌هایم که طی این مدت با من در تماس بودند و روحیه دادند ممنونم، به خصوص کیانوش رحمتی که چندبار حضورا کنارم رسید و با صحبت‌هایش به من روحیه داد. از دلگرمی‌های دکتر فتح‌الله‌زاده و مظلومی هم تشکر می‌کنم. صحبت‌های آنها انگیزه من را بالاتر برد تا با روحیه‌ای بالاتر به دنبال بازگشت باشم.»