ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاهرخی: پرسپولیس نیازمند انقلاب است


مربی سابق تیم ملی اعتقاد دارد حضور برانکو در ایران اتفاق خوبی است.

ورزش سه: همایون شاهرخی گفت: برانکو بی تردید یکی از باشخصیت ترین مربی های خارجی است که به ایران آمده و حضور او می تواند در فوتبال ایران اتفاق مثبتی باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برانکو می تواند پرسپولیس را برای فصل بعد بسازد یا نه هم گفت: اگر شرایط مثل امسال باشد هیچ مربی نمی تواند پرسپولیس را بسازد. اما اگر فوتبال ایران و شرایط باشگاهی آن و به ویژه استقلال و پرسپولیس با یک انقلاب روبه رو شود، چراکه نه حتما می تواند پرسپولیس را موفق کند.

مربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که چطور برانکو با این وضعیت پرسپولیس سرمربیگری این تیم را قبول کرد گفت: من و شما می دانیم پرسپولیس چه شرایطی دارد اما او در آن سر دنیا چه می دانست که پرسپولیس این وضعیت را دارد.

شاهرخی ادامه داد: البته این را باید بگویم که برانکو آدم بسیار باهوشی است و حتما وعده هایی به او داده اند که حاضر شده سرمربیگری پرسپولیس را قبول کند. حالا باید دید که این وعده ها عملی خواهد شد یا نه.

مربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد حضور کناربرانکو را دریافت کند، آیا قبول می کند یا نه هم گفت: به هیچ وجه من بازنشسته هستم و یک بازنشسته باید بیشتر وقتش را در کنار خانواده اش باشد.


ویدیو مرتبط :
نیازمند ایجاد یک انقلاب قرآنی هستیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس / ساز زدن بازیکن سابق پرسپولیس وسط میدان انقلاب



اخبار,اخبارورزشی,علی انصاریان

علی انصاریان که اخیرا به صورت حرفه ای کار بازیگری در سینما را دنبال می کند، برای بازی در فیلم "شروع یک پایان" اینگونه دست به ساز شده اس

اخبار,اخبارورزشی,علی انصاریان

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز