ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شانس صعود پرسپولیس بیشتر شد


هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تساوی تیم‌های لخویای قطر و النصر عربستان پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از 18:45 امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیداری بین تیم‌های لخویای قطر و النصر عربستان از گروه A مسابقات پیگیری شد. این دیدار که در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه برگزار شد در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک انجامید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

در این بازی ابتدا تیم النصر با گل به خودی محمد موسی عباس در دقیقه 47 از میزبان خود پیش افتاد اما تنها چهار دقیقه بعد ولادیمیر ویتز بازی را به تساوی کشاند. این بازیکن اسلواک در دقیقه 64 از گشودن دروازه تیم میهمان از روی نقطه پنالتی ناکام ماند و در دقیقه 82 نیز تیم النصر فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی توسط محمد السهلاوی را به راحتی از دست داد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم النصر از دقیقه 87 به دنبال اخراج خالد الغامدی با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد.

با نتایجی که در دیدارهای امروز گروه A مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا رقم خورد جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر درآمد:

* بنیادکار ازبکستان صفر - پرسپولیس ایران یک
* لخویای قطر یک - النصر عربستان یک

جدول رده‌بندی:

1- پرسپولیس ایران 6 امتیاز
2- النصر عربستان 2 امتیاز
3- بنیادکار ازبکستان یک امتیاز - تفاضل گل 1-
4- لخویای قطر یک امتیاز - تفاضل گل 3-


ویدیو مرتبط :
بررسی شانس صعود پرسپولیس و نفت در لیگ قهرمانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دایی به صعود پرسپولیس به رده دوم جدول و افزایش شانس قهرمانی در لیگ برتر



اخبار,علی دایی ,پرسپولیس


اخبار ورزشی  - دو فینال دیگر داریم
دایی: دنبال سه امتیاز بودیم نه بازی زیبا/ یک بازیکن داماش باید اخراج می‌شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این شرایط حساس به دنبال سه امتیاز بودیم نه بازی زیبا.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل داماش در نشست خبری گفت: عید را به همه تبریک می‌گویم. بازی خیلی سخت و بزرگی را در رشت بردیم و نیمه اول از داماش بهتر بودیم اما در نیمه دوم داماش فشار آورد و در چند صحنه گل نخوردیم و بازیکنان مردانه و خوب دفاع کردند و تبریک می‌گویم. سه فینال داشتیم که یکی را بردیم و دو بازی دیگر باقی است.

وی ادامه داد: نیمه دوم داماش رو به توپ های بلند آورد. ما عادت نداریم روی زمین چمن مصنوعی بازی کنیم اما سه امتیاز را گرفتیم و به دو بازی دیگر فکر می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازی هم حساس بود و هم جذاب و اینکه شما نسل جوانی را به پرسپولیس آوردید، گفت: این نظر شماست و محترم است. ما برای برد آماده بودیم. نیمه اول به هدفمان رسیدیم و در این زمین خیلی خوب توپ را چرخاندیم و نیمه دوم داماش فشار آورد و ما تمام روزنه‌های نفوذ داماش از چپ و راست را بستیم. با حضور حسن زاده در نیمه دوم فشار داماش بیشتر شد. ما به دنبال سه امتیاز بودیم و نه فوتبال زیبا که در این شرایط حساس که به هدف‌مان رسیدیم.

دایی در مورد اینکه چرا مسلمان را به میدان نفرستاد و کفشگری بازی کرد، گفت: در آن لحظه نظرم را عوض کردم چون مهرداد باید می‌آمد وسط میدان را که شلوغ بود جمع می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراضش به داور گفت: مربی داماش خیلی به داور اعتراض کرد. این طبیعت فوتبال است و نمی‌توانیم بی احساس باشیم و حرف نزنیم. در نیمه اول صادقیان را چند بار زدند. باید یک بازیکن حریف اخراج می‌شد. چرا نمی‌گویید سرمربی داماش از محوطه فنی بیرون آمد اما من از محوطه خارج نشدم. این حق طبیعی من است که از حق تیمم دفاع کنم.

وی با یک خبرنگار نیز دچار درگیری لفظی شد و از و خواست میان صحبت هایش سوال مطرح نکند.
اخبار ورزشی  - فارس