ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شام مشترک استقلال و پدیده در کیش


در شب پنجم حضور مردان پدیده خراسان در کیش، آبی‌های پایتخت و بازیکنان پدیده با یکدیگر شام مشترک خوردند.

ورزش سه: به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، شب گذشته مردان دو تیم پدیده خراسان و استقلال تهران برای صرف شام به رستوران پدیده جزیره کیش رفتند و در کنار هم شام صرف کردند.

در برنامه ویژه ای که مسئولان مجموعه پدیده کیش در نظر گرفته بودند از سرمربی و کاپیتان های دو تیم تقدیر شد.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از آن که برای دریافت هدیه خود به روی سن رفت، دقایقی با حضار صحبت کرد. وی گفت: ما سال گذشته هم به کیش آمدیم و از پروژه شهر رویایی پدیده در کیش دیدن کردیم، می خواهم بگویم به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم که پیشرفت کار را می بینم.

امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: اینکه پروژه عظیم شهر رویایی به دست مهندسین ایرانی انجام می شود هم برای من به عنوان یک ایرانی مایه مباهات است.

در ادامه علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان هم پشت تریبون رفت و گفت: حرف های امیر قلعه نویی را تایید می کنم و باید این نکته را اضافه کنم که همه چیز در مورد مجموعه پدیده روی زمین دیده می شود. از سنگ بگیرید تا آهن ها.

وی افزود: ما در مورد یک مسئله انسانی حرف می زنیم. راجع به این نکته که بچه ها و خانواده هایی هستند که از اینکه پدرشان سر کار می روند، خوشحال هستند.

مرزبان خاطرنشان کرد: از مدیران پدیده تشکر بی پایان دارم و امیدوارم به زودی برج های این پروژه بالا برود.


ویدیو مرتبط :
کلیپ اردوی استقلال در کیش را در ویدئو استقلال ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شام مشترک استقلال و پرسپولیس در ترکیه


بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال که در ترکیه حضور دارند شام را در کنار هم خوردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های زیادی از فوتبال ایران برای برگزاری اردوی پیش‌فصل خود به ترکیه سفر کرده‌اند؛ از جمله این تیم‌ها پرسپولیس و استقلال هستند.

امروز اتفاق جالبی در کشور ترکیه رخ داد. بازیکنان استقلال برای برگزاری بازی دوستانه با تیم بورسیااسپور ترکیه در کمپ تمرینی این تیم که در کنار کمپ تمرینی پرسپولیس است، بازی دوستانه برگزار کردند.

استقلالی‌ها پس از شکست در این بازی دوستانه به هتل محل اقامت سرخ‌پوشان رفتند و شام را در کنار رقیب دیرینه خود خوردند. مراسم صرف شام سرخابی‌های پایتخت با صحنه‌ها و نکات جالبی نیز مانند خوش‌وبش‌های بازیکنان و مربیان 2 تیم همراه بود.