ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شادی تیزهوشانه بازیکنان نفت در جده


نفت تهران در جدالی تماشایی توانست از سد الاهلی بگذرد و حالا یکی از 8 تیم برتر آسیاست.

خبر آنلاین: تیم سزاوار نفت تهران ، دلاورانه توانست به رغم شکست 2 بر یک در خانه الاهلی ، به جمع 8 تیم برتر آسیا برسد. شاگردان منصوریان که 3 دقیقه از 8 دقیقه پایانی بازی را در فاصله ای 3 متری ، از حریف گرفتند ، با سوت پایان بازی تا می توانستند ، زدند و رقصیدند و جشن گرفتند.

شاگردان منصوریان ابتدا تلافی شادی تلخی را از عربستانی ها گرفتند که با بردن تیم ملی دایی در ورزشگاه آزادی انجام داده بودند . بعد از این ، رقص لری با پیراهن های شان و بعد اهتزاز کوتاه مدت پرچم ایران. بچه های تیم نفت ، یک به یک در دوربین نام کشورشان را فریاد کردند و سپس به میانه میدان رفتند و 3 بار با صدایی بلند حیدر را فریاد کردند.

نفت در یک بازی نفس گیر توانست انتقام شکست تلخ پرسپولیس را هم بگیرد.


ویدیو مرتبط :
شادی بازیکنان نفت پس از راهیابی به هشت تیم برتر آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فحاشی داور به بازیکنان نفت آبادان



 

 

سرپرست تیم فوتبال , صنعت نفت آبادان

 

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: «داور احساسات هواداران صنعت نفت آبادان را جریحه دار کرد.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، احمد پارو در گفتگو با سایت این باشگاه در خصوص داوری دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و نفت آبادان اظهار کرد: «متاسفانه داور مسابقه در طول بازی به لحاظ روانی بسیار عصبی مزاج و تندخو بود و همین مسئله تاثیر خود را روی بازی گذاشت.»

احمد پارو خاطر نشان کرد: «زدر چند صحنه بر اثر عدم مدیریت صحیح در داوری باعث شد درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود بیاید.»

وی ادامه داد: «نکته مهم این داوری این بازی به کار بردن الفاظ ناشایست و ادبیات نادرست در برخورد با بازیکنان بود و علی رغم این که داور مسابقه می‌بایست نظم و انضباط و احترام را از بازیکنان طلب کند خودش با این گونه بی‌احترامی‌ها شأن داوری را پایین می‌آورد.»