ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شادی از راهیابی به نیمه نهایی المپیک بازماند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شادی از راهیابی به نیمه نهایی المپیک بازماند

محسن شادی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های روئینگ انفرادی المپیک در گروه خود ششم شد تا از راه یابی به نیمه نهایی باز بماند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در ادامه رقابتهای امروز ورزشکاران کشورمان محسن شادی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های روئینگ انفرادی مردان المپیک به مصاف حریفان خود رفت و با ثبت رکورد 7 دقیقه و 32 ثانیه و 72 صدم ثانیه در جایگاه ششم گروه خود قرار گرفت.

در این گروه، ورزشکارانی از دانمارک، نروژ، چک، کوبا و موناکو حضور داشتند و نمایندگان چک، کوبا و نروژ به ترتیب اول تا سوم شدند.

به این ترتیب محسن شادی باید در مرحله نیمه نهایی گروه‌های سوم و چهارم شرکت کند و برای کسب عناوین دوازدهم تا بیست و چهارم به مصاف حریفانش برود./ورزش3


ویدیو مرتبط :
سجاد مرادی از راهیابی به فینال بازماند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لشگری با شکست نفر سوم المپیک به یک چهارم نهایی رسید/کمیل قاسمی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند



 رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان
لشگری با شکست نفر سوم المپیک به یک چهارم نهایی رسید

آزادکار وزن‌ ۸۴ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در سومین دیدارش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 15:30 امروز آغاز شده است که احسان لشگری آزادکار وزن‌ 84 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در سومین دیدارش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به نیمه‌نهایی راه یافت.

لشگری در دور نخست در کمتر از 3 دقیقه با نتیجه 9 بر صفر مارتینز از کلمبیا را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

وی در دور دوم شامیل کودیاماگومدوف از روسیه را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب و جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد.

لشگری در دور سوم با نتیجه 7 بر 3 (ضربه فنی) داتو مارساگاشویلی، دارنده مدال برنز المپیک لندن از گرجستان را شکست داد و به یک چهارم رسید.
در این وزن 37 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان
کمیل قاسمی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند

آزادکار وزن‌ ۱۲۰ کیلوگرم کشورمان با شکست در سومین دیدارش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات روز دوم چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه «پاپ لازلو» بوداپست مجارستان آغاز شده است که کمیل قاسمی آزادکار وزن‌ 120 کیلوگرم کشورمان با شکست در سومین دیدارش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

در وزن 120 کیلوگرم که 29 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، کمیل قاسمی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 از سد دولت شعبان‌بای از قزاقستان گذشت و گام به مرحله بعد گذاشت.

وی در دور دوم آیال لازارف از قرقیزستان را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر مغلوب تراول دلاگنف از آمریکا شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

قاسمی در المپیک لندن با پیروزی مقابل این حریف به مدال برنز رسیده بود.

وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس کسب مدال برنز را پیدا کند.
فارس