ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیگار برای دروازه‌بان آرسنال دردسرساز شد


"وویسیچ چزنی" به دلیل استعمال سیگار از سوی باشگاه آرسنال جریمه شده است.

خبرگزاری مهر: تصویر دروازه‌بان لهستانی تیم فوتبال آرسنال در حالی منتشر شده که وی سیگار استعمال می‌کرده است. به دنبال این اتفاق باشگاه آرسنال وی را 20 هزار پوند جریمه کرد.

این اتفاق پس از شکست دو بر صفر توپچی‎ها مقابل ساوتهمپتون رخ داده و موجبات خشم "آرسن ونگر"، سرمربی آرسنال، را فراهم آورده است.

سیگار برای دروازه‌بان آرسنال دردسرساز شد

بر پایه گزارش دیلی میل، چزنی مجبور شده به خاطر رفتارش عذرخواهی کند و روشن نیست که آیا در بازی این هفته رقابتهای لیگ برتر مقابل تیم غول‌کش استوک سیتی در ترکیب تیم قرار بگیرد یا نه.

"داوید اوسپینا" در دیدار جام حذفی مقابل هال سیتی درون دروازه آرسنال حضور داشت و دروازه‎اش را بسته نگه داشت البته شاید این طرح باشگاه باشد که چزنی در هیچ دیدار جام حذفی بر روی نیمکت آرسنال ننشیند.


ویدیو مرتبط :
ژسنی دروازه بان متعصب آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفاقت دروازه بان های آرسنال (عکس)



"به نظر می رسد دروازه بان های آرسنال در حال حاضر هیچ مشکلی با هم ندارند..

در حالی که حضور پتر چک در امیریتس، شرایط را برای داوید اوسپینا و مارتینز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دشوار کرده، حداقل در حال حاضر نشانی از خصومت بین این سه دروازه بان دیده نمی شود. آنها یک روز پیش از دیدار کامیونیتی شیلد، با این روحیه در تمرینات حضور داشتند؛ شرایطی که شاید تا پایان فصل پابرجا نماند.

اخبار ورزشی - ورزش سه