ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیچوان چین به دنبال جذب حامد حدادی


تیم بسکتبال سیچوان چین به دنبال جذب حامد حدادی برای فصل‌ آینده لیگ این کشور است و احتمال عقد قرارداد این باشگاه با ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا زیاد است.

خبرگزاری ایسنا: تیم بسکتبال سیچوان چین تمایل خود را برای جذب دوباره حامد حدادی ارزشمندترین بسکتبالیست‌ آسیا نشان داده و اعلام کرده حاضر به عقد قرارداد با سنتر 218 سانتی تیم ملی ایران است. حامد حدادی که در سال گذشته فصل بسیار موفقی در چین و ایران داشت حالا دوباره مد نظر نخستین تیمی است که در لیگ چین پیراهن آن را به تن کرده و احتمال دارد دوباره به سیچوان بازگردد.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در فصل گذشته لیگ چین با تیم کینگ‌دائو وارد رقابت‌ها شد و فصلی درخشان پشت سر گذاشت و توانست به جمع چهار تیم برتر لیگ این کشور برسد. او در فصل گذشته لیگ چین 41 بازی انجام داد و میانگین 20.4 امتیاز، 13.9 ریباند، 3.7 پاس منجربه گل و 2.3 بلاک شات در هر مسابقه به نام خودش ثبت کرد. کینگ‌دائو در پایان لیگ چین به مقام سوم رسید. پس از پایان کارش در لیگ چین به مهرام پیوست و توانست به همراه این تیم قهرمان لیگ حرفه‌ای ایران شود. او در مهرام میانگین 18.3 امتیاز، 9.9 ریباند، 2.5 پاس منجربه گل و 1.3 بلاک شات ثبت کرد.

بهترین سنتر آسیا در حالی برای دومین بار مورد توجه مسوولان باشگاه سیچوان قرار گرفته که در دو فصل قبل لیگ با این تیم به میدان رفته بود و در 25 مسابقه میانگین 14.2 امتیازف 13.4 ریباند، 2.9 پاس منجربه گل و 1.8 بلاک شات در هر مسابقه به نام خود ثبت کرد. سیچوان در فصل گذشته لیگ چین در جایگاه هجدهم ایستاد و از جمله تیم‌هایی محسوب می‌شود که می‌تواند در این فصل بازیکن آسیایی جذب کند و حالا به دنبال حامد حدادی است.

پیش از این صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی ایران به ژجیانگ پیوسته بود و فادی الخطیب بازیکن تیم ملی بسکتبال لبنان نیز با فوجیان قراردادش را امضا کرد. اگر حدادی قراردادش را با سیچوان امضا کند تنها سه تیم دیگر در لیگ چین می‌توانند بازیکن آسیایی جذب کنند.


ویدیو مرتبط :
دعوای حامد حدادی در چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از کتک کاری حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین



حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین با بازیکن حریف درگیر شد.

حامد حدادی بازیکن تیم بسکتبال سیچوان چین در پایان مسابقه تیمش مقابل لیائونینگ با بازیکن حریف درگیری فیزیکی پیدا کرد. این بازیکن ملی پوش ایرانی با لی ژیائو ژو درگیر شد که این درگیری با دخالت سایر بازیکنان شدت بیشتری پیدا کرد اما در نهایت با دخالت ماموران امنیتی به پایان رسید.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


حدادی به دلیل این درگیری فیزیکی سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد. تیم سیچوان هم به دلیل درگیری بازیکنانش با بازیکنان حریف، 50 هزار یوآن جریمه نقدی شد.


حامد حدادی در لیگ چین چهره محبوبی بود. او به خاطر قد بلندی که دارد، میان چینی ها و محبوب تر از سایر بسکتبالیست های ایرانی است اما حالا با این درگیری باید دید محبوبیت او ادامه خواهد داشت یا نه.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین